Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bäddat, tvättat en maskin och satt igång nästa, plockat undan lite runt om i lägenheten. Ska på dejt idag och vi kommer troligtvis att gå hem till mig efter vår promenad :nailbiting: Så behöver fräscha till lägenheten efter arbetsveckan. Så fort torktumlaren är klar så ska jag gå till affären och veckohandla.
 
Dricker kaffe.
Ska kolla om den gemensamma tvättstugan är ledig.
Har lite sängkläder mm att köra.
Den är precis utanför dörren så.
Sen ta ut lådor till förrådet, gå till återvinningen(som ligger 75 m bort) och sen börja dammsuga .
 
Ätit god frukost och kollar på utsikten från fönstret på salen. Väntar på att ryggortopeden, radiologen, thoraxkirurgen och lungjouren ska kika förbi.
Igår orkade jag titta på ett helt tv-program :love:
Längtar efter att mamma och pappa ska komma på besök i eftermiddag :heart
Har försökt att få dem till att köra hem mig utan framgång 😅
 
Bytte bil med dottern igår. Hon ska köra långt och då passar min bil bättre.
Hon gav mig jättefina presenter för att fira att det är mors dag på söndag. Jag sa tidigare att hon inte behöver ha dåligt samvete. Vänner ska man se till att hålla kontakten med. Jag kommer ju finnas kvar för henne även om hon inte firar mors dag.
 
Vilken förmiddag! Solen inte bara skiner utan värmer också.
Har varit och införskaffat cider men först ska jag titta på en kompis som ska köra banjobb på travet.
IMG_7986.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 432
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
566
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 157
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
439
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp