Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVII

Haft en produktiv dag idag, förutom med jobb. Hästen är vaccinerad, jag har pysslat i stallet och beställt nödvändiga men tråkiga saker till honom så att han överlever sommaren. Dags för kaffe nummer tre för dagen och några timmar jobb.
 
Jag använder såna kassar till förpackningsinsamlingen tills de går sönder, då slänger jag dem också i insamlingen. Tycker det är smidigt.
Eller om jag ska ge grejer till secondhand så är såna kassar bra också.
Men alltså till det hade jag haft kassar för en livstid. Särskilt om man återanvänder dem. Handlar jag själv har jag ikea kassar och liknande vilka även användas till återvinningen.
 
Äntligen på väg hem ifrån jobbet. Det har varit en bra dag men lång.
IMG_8282.jpeg
 
Nya bs mätaren funkar bra.
Blev en jäkla massa steg idag med.
Är fortfarande sjukt trött men inte blodsockret som bråkar.
Har en Libre ett par veckor så den sa att jag låg på 3, 8 nyss
 
Köpt nya slangkopplingar.
Nu sitter vi på altanen i skuggan och njuter. Ingen av oss är så förtjust i hög värme ändå. Eller rättare sagt, förtjusta i solgass.
 
Har det rätt svalt och skönt.
Ska snart ut med hunden på promenad.
Glömde återigen att köpa diskmaskinssalt
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 022
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 324
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 257
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
22
· Visningar
1 249

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp