Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Där har jag kläder, dammsugare och allt annat jag inte har plats för någon annanstans. Liten lägenhet med begränsade förvaringsmöjligheter.
Hur har du dom förvarade uppå micron då?
Får du plats med en papplåda som du lägger dom i en pappåse i? All papp runt är för att minska ljus och ev. fukt, det är ljuset som får dom att grodda.
 
Stallet, biblioteket och lunch avklarat. Har kokat ris också men det sköter sig ju själv :)
Nu ska jag duscha och sen ta en powernap. Ska jobba övertid inatt men det är inte klart om det blir hela natten. Kan alltså bli allt mellan tre och 13 timmar. Förbereder mig för 13 så får jag se :)
 
Hur har du dom förvarade uppå micron då?
Får du plats med en papplåda som du lägger dom i en pappåse i? All papp runt är för att minska ljus och ev. fukt, det är ljuset som får dom att grodda.

De ligger i en papperspåse och inget ljus faller direkt på dem. En del av problemet är väl också att jag köpte potatisen i mitten av december.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 911
Senast: Glimra
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 537
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
75 396
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 931

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp