Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur många förpackningar tar du ut åt gången då?
Jag brukar få ut två paket Lantusampuller och tre paket förfyllda pennor Fiasp. Inga bekymmer att få plats. Men du har kanske betydligt fler på varje uttag?

Jag tar ut två förpackningar Tresiba och två humalog per gång. Brukar ta bort förpackningen och stapla pennorna i facket.
 
Hämtat hem den kanariefärgade diamanten 🤩
Sa har sag min kanarie :heart fargade diamant ut for manga manar sedan. Min forsta bil. :love:

yellow-mini-cooper-s-mkiii-1971-C26HR3.jpg
Men HUR litet kan ett kylskåp vara egentligen :confused: ??

Har du bott i student rum nagon gang? Kylskapen dar brukar ha plats for en mjolk, 6 agg och kanske tva sma burkar.:p

Kan ha råkat beställa tyg till 4 tunikor. Jag skulle ju bara titta lite.

Oh ... jag har tyg, men inte monster. Kan du vagleda mig till bra monster kanske?

Nja. Det är inte enbart ljus. Temp spelar stor roll också. De vill ha svalt. Källarkallt - gärna runt 8 grader. Men framåt våren groddar de ändå.

Precis. Mormor och morfars kokskallare, lucka i golvet i koket, hade stora tra konstruktioner med potatis ... den fick alltid groddar trots kallt och morkt, men den har tiden pa aret brukar det bara vara att pilla bort dem och anvanda potatisen anda.
 
Jag brukar ta morgonmedicinerna typ i sömnen. Har dem i en burk på nattduksbordet (för att jag inte ska råka ta fel fack i dosetten) och häller i mig dem halvsovandes, sen sover jag 1-3 timmar till. Det är sällan jag minns att jag tagit den men om burken är tom så har jag tagit.
Jag har hund och vill inte ha medicin så. Har dosetter som ligger i min skrivbordslåda när de inte används och jag brukar minnas att ta dem, men tar ibland fel- kvällsdosen på morgonen och tvärtom. Men dosett är ju bra i och med att det går att se om man tagit, synd bara att jag inte minns när jag gjorde det i dag. Mitt minne har blivit sämre det senaste, har antagligen å göra med att jag varit sjuk gissar jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 912
Senast: Glimra
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 538
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
75 397
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 937

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp