Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
I gar hjalpte min son mig att "fixa" dator och alla andra electroniska prylar som inte gjorde som jag ville. I gar kvall la min jumbo skarm av. :arghh:

Men ... solen skiner, i dag ar hogsta vantade temperatur 26*C och I morgon gar det upp till over 30*C, men det forvantas halla sig under 35*C den har veckan sa det blir nog bra. :D
Just nu nar klockan ar lite efter 7am ar det 11*C ... det blir en fin dag idag.
 
Idag fick mitt gamla älskade IKEA-bord nytt liv..... :) Jag köpte det på fynd för ett par hundra kronor för ca 15 år sedan. Ett gediget träbord. Men slitet och fult nu. Så idag letade jag fram slipmaskinen, slipade av allt det gamla slitna och avslutade med en träolja. Tycker att jag har fått ett nytt bord nu..... :heart
20200713_155845.jpg
 
Princess Diva lag i solen bredvid mitt skrivbord och sov djupt nar jag horde en lang prutt :cautious: Hon ryckte till och huvudet for yrvaket upp och med en sniff bojde hon sig forsiktigt for att sniffa narmare svansen ... en enda sniff dar och hon tog ogonkontakt med mig och stirrade lange pa mig med ett mycket anklagande uttryck. :angel:
Hon var en av de fa som jag trodde alltid skulle sta for vad hon gjort, men ...:crazy: :laugh:
 
Är trött på att folk utnyttjar min snällhet och att jag inte kan säga nej pga min AS
Så nu har jag bestämt. Ska avgå ifrån Sekreterare och styrelsen i Akvarieföreningen. Även som Baktanten där.
Skickade ett mail igår kväll till ordförande. Inte fått något svar än
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 259
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 161
Senast: Hazel
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
76 77 78
Svar
1 543
· Visningar
50 620
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp