Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har noterat det men tänkt att det helt enkelt bara var så nu :) (Du har väl tidigare skrivit om vad barnet ifråga identifierar sig som och hur bemötandet varit från pappans sida?)
Japp
Nu är processen igång och i vår blir han officiellt en man.
Men vi som är nära har ju redan börjat kalla honom för sitt nya namn och kön.
Han har ju varit inställd på det sen många år så inget konstigt alls
Fast jag säger fortfarande fel ibland haha
 
Japp
Nu är processen igång och i vår blir han officiellt en man.
Men vi som är nära har ju redan börjat kalla honom för sitt nya namn och kön.
Han har ju varit inställd på det sen många år så inget konstigt alls
Fast jag säger fortfarande fel ibland haha
❤ Säga fel händer nog hela tiden, jag kan ju inte ens hålla rätt på vilken unge jag pratar med och slänger gärna in syrrans namn också. ;)
 
Spånkista som är i fint skick, nu är den skurad med såpa, men borde jag olja in den för att den ska må bättre? Jag har träolja, linolja för utomhus bruk och hårdvax olja. :)Eller mår den bäst utan ?
 

Bifogade filer

  • 20200731_112355.jpg
    20200731_112355.jpg
    474,3 KB · Visningar: 8
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
325
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
4 939
Senast: Lilla
·
Samhälle En 12 åring har skjutit ihjäl ett barn och skadat två på en skola i Finland. Så fruktansvärt tragiskt och chockerande. Vad får ett barn...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
14 733
Senast: Dentaku
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp