Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kläm inte mig i dörren om du möter mig tack :nailbiting::D
Jag ska göra mitt bästa att låta bli, till mitt försvar sa hen heller inget utan bara stod där. :o Jag hade nog hojtat till åtminstone. Men jag bad tusen gånger om ursäkt och sökte upp hen innan jag gick hem i ett annat ärende och bad åter igen om ursäkt. Så jag tror att hen förstår att jag inte gjorde det med flit.
 
Jäääj! Nu är fibret igång!
Sen jag avslutade mitt mobila surfabbonemang har jag inte pallat ta tag i att fixa fiber. Så jag har köpt extra surf för 1250 kr nu utöver vanliga kostnaden. :laugh: Nu är det nog med idiotutgifter!

Skulle städa iom gäster imorgon. Började städa kl 14. Har lyckats städa badrum/duschrum och typ inget mer än.. :laugh:
/Prokrastinerings-drottningen
 
Spårade upp ett paket jag har beställt och följer nu dess resa över jorden innan det når Sverige, troligen kommer det fram i nästa vecka. Lite synd att det jag beställt inte finns att beställa här i Sverige. :/
 
Jag ska göra mitt bästa att låta bli, till mitt försvar sa hen heller inget utan bara stod där. :o Jag hade nog hojtat till åtminstone. Men jag bad tusen gånger om ursäkt och sökte upp hen innan jag gick hem i ett annat ärende och bad åter igen om ursäkt. Så jag tror att hen förstår att jag inte gjorde det med flit.
Alltså, försökte du stänga dörren tre gånger på samma gång eller mötte du henom tre gånger under dagen och varje gång lyckades göra så? :rofl:
 
Alltså, försökte du stänga dörren tre gånger på samma gång eller mötte du henom tre gånger under dagen och varje gång lyckades göra så? :rofl:
Tre gånger under dagen! Två gånger så hade vi pratat, jag gick in i ett rum och jag kan svära på att hen båda gångerna vände sig och gick åt andra hållet och ändå när jag försökte stänga så var hen efter mig in i rummet. Tredje gången pratade jag med en annan och skulle stänga en dörr och då kom hen och skulle in i rummet. :rofl:
 
Tre gånger under dagen! Två gånger så hade vi pratat, jag gick in i ett rum och jag kan svära på att hen båda gångerna vände sig och gick åt andra hållet och ändå när jag försökte stänga så var hen efter mig in i rummet. Tredje gången pratade jag med en annan och skulle stänga en dörr och då kom hen och skulle in i rummet. :rofl:
Okej jag fann det alternativet minst sannolikt faktiskt :rofl::rofl:
Efter den tredje gången så hade jag nog sagt något om att du verkar vilja undvika mig ;):D
 
Vi kan säga att ridningen blåste bort på min lediga dag; nöjde mig med att longera häst en stund och hon travade och galopperade fint över bom på volt, duktiga pålla 😊. Nåja; den här veckan är jag mycket ledig så bör hinna rida några dagar ändå om det inte ska jävlas och blåsa storm hela veckan förstås!

Fick bli ett bad efter att ha grejat hemma, varit i stan och storhandlat och fixat stallet 😊. Snart middagsdag; raggmunkar som sambon bett om 😋.
 
Grattis mig som välte en enorm blomkruka med massor med jord som åkte ut på golvet. Geni som jag är så släppte jag ut hunden genom vanliga ingången när jag hade öppet till altanen bakom jordhögen. Nu är det jord i halva vardagsrummet.
🙈🧹💪

Äsch, du gav ju bara dig själv en knuff så att det blir färdigstädat...! :idea::angel::laugh:

..säger hon vars katter brukar tycka att det är en kul grej att spurta ur kattlådorna i hallen, precis när jag våttorkat golven..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 856
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 598
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 933
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 484

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp