Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sista omgången tvätt är i torktumlaren. Jag är ute på en långsam promenad i solen - äntligen (efter flera veckor...) orkade jag faktiskt gå ut på en! Lite tryck över bröstet när pulsen vill öka och har ingen kondis atm så går sakta, men det är okej.
 
I brist på häst att rykta gör jag hårmask här hemma. Sen gick jag vidare med katten så nu är hon borstad, avtorkad, har badat tassar, borstat tänderna, gjort rent öronen och klippt klorna :o:D hon uppskattade det inte :cautious: men hon gillar i alla fall att klippa klor och allt godis man får när man står ut med mattes dumheter.

Det hjälpte inte, vill fortfarande ha en häst och rykta, bada, fixa, dona, skritta, och pyssla med :arghh:
 
Jag är så GLAD och stolt över mig själv nu! 3 år sen jag skulle tagit min lärarexamen och om jag blir godkänd på dessa två uppgifter har jag bara ynka 7,5hp kvar! (Av 30hp som jag, av olika anledningar, inte klarade under utbildningen)

Har skämt bort mig själv med att köpa fröer och växtbelysning för över 1500 spänn! Det är jag värd.
 
Fick ett par uuursnygga skor av svärmor!
Hon kunde inte gå i dem sade hon så jag fick dem :love: :D Precis sådana som jag tittat på men inte haft råd med. Yay!

Kom på att denna typ av inlägg kräver bildbevis
20200223_171005.jpg
 
Jag är FRI!! Hade som mål att vara klar med uppgifterna innan kl 15, och se på fan - jag lyckades.
Känner mig ödlan i Bernard och Bianca, som öppnar sin bur med svansen!

Åh, jag hittade honom! Frank heter han ju :love:


Tillägg: Gud vad länge sen jag såg den..! Först hörde jag bara rösten i huvudet och kunde inte alls placera vad den kom ifrån. Har nog inte sett filmen på 20 år. Konstiga saker man minns ändå :D
Haha, apropå den filmen så har jag blivit liknad vid ödlan Johanna istället.... inte särskilt smickrande :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
17 033
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 803
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 970
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp