Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Muttrar över krångliga köpare.. Nu har hen sagt att hen vill köpa iaf så skickade kontonummer (jag ska banne mig sluta gå med på det - nu blir det bara köpare med Swish hädanefter..! Eller hämtning och kontanter, om det inte duger.). Trött och irriterad.
Nä, nu blir det bus med katt och sen en lång, varm dusch innan jag kryper ner i sängen!
 
Mkt temptagning är det... Jag som är lågtempad.. 36.6-36.8 på morgnarna vanligtvis har legat på 37.4-37.7 i två dagar på morgonen o ja... ligger runt 37.9 resten av dagen trots vankomusinet och ett antal alvedon/dygn... Men mår ju inte dåligt, så jag är vid gott mod...
 
Vi är på väg söderut på E6:an. Vi har haft tur och har varsitt dubbelsäte :D (Vilket innebär att dottern ligger utsträckt och sover.)
Tyvärr funkar inte internet på bussen så jag kan inte kolla på Vinterstudion :(

Vi är planerade att komma till Lund 21.55 och 26-åringen ska hämta oss. Han meddelade nyss att han fixat klart i stallet och skulle köra hem till mig nu :)
 
Sitter och äter ben & jerrys :d och tittar på kul spelvideos på youtube. "Min dotter... ee... en staty!". Samt man slår på sten med häst på, hästen i stenform ramlar ut och galopperar bort. Sen får man springa ikapp den, stoppa i fickan, och lägga den i vattnet - så blir det en riktig häst. Icke att förglömma "jag skulle kunna hjälpa dig... men jag har tappat bort min lax!" :D

Vill fortfarande pyssla häst. Får hålla mig till i morgon 🙄
 
Upprörd arabtant säger att det är monster ute!
Jag ska bara ta min pannlampa o gå genom skogen hem.........
 

Bifogade filer

  • 42B76A3D-CCB7-491B-A9D8-18A171D01759.jpeg
    42B76A3D-CCB7-491B-A9D8-18A171D01759.jpeg
    293,6 KB · Visningar: 43
Wohoo! Första Riktiga promenaden på typ två veckor! :D Vi fick till en härlig runda i skogen nästan helt utan regndroppar och det känns så skönt. Mina stackars byrackor hade grymtmycet spring i benen och nu är de så nöjda, så nöjda.
Att det sedan var lerigt upp över skoskaften, well, det kan vi inte göra så mycket åt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
17 032
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 801
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 970
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp