Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behöver skruva upp två bokhyllor till. Leker fortfarande tetris även om det lättat lite. Upptäckte att naturligtvis är en glödlampa som är svår att hitta i Sverige trasig :banghead: Dessutom har mina hormoner gjort uppror värre än vanligt. Jag avskyr verkligen att de löper amok varje månad.

Jag vill göra som katten och slappa - om än inte i gassande sol som hon gör
 
Rätt så impoduktiv dag, så hett och svettigt... Kom inte ens iväg på min träning. Men det viktigaste blev klart på jobbet iaf.

Solade en stund på lunchen vilket var skönt, samla d-vitamin inför vintern.

Nu sitter jag och stör mig på obehag i ett öra, funderar på att det är en vaxpropp som måste tas ut. Jag får inte använda revaxör så det betyder isf ett besök hos VC.

Hur som. Nu är det fredageftermiddag. Ska försöka komma iväg på promenad eller nåt för att väcka kroppen lite efter allt häckande framför en skärm.
 
Din yngsta förälder är alltså 2 år äldre än min mamma. Måste erkänna att det känns lite konstigt att du är nästan dubbelt så gammal som mig och din ena förälder är bara två år äldre än min mamma :D

Men mina föräldrar var "gamla" när de hämtade mig, mamma var 36 och pappa skulle fylla 32.

Jag har en två år äldre syster också så mina föräldrar var tidiga att få barn :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
287
Senast: Tassa
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
510
Senast: Fille
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 204
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp