Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
När ens vänner vet exakt vilken stil man borde sikta på.
BD654A59-FE49-4599-BF62-54D33DB56B33.jpeg
 
Hade bara mynt för att betala parkering till 17. 30. Tittar ut om det finns några lapplisor i sikte. Annars får jag väl springa ut lite snabbt och lägga i ett till mynt. Hittade några här hemma.
 
20200814_172949.jpg

Hämtat ut mitt paket från sovtex idag och åkte taxi hem (:angel:), fredagslyx, och så bestämde jag mig för att fixa till sängen också.
Så nu har den ny sängkappa, madrasskydd och nytt underlakan :up:

Jag hoppas på att katten inte böjer sig under sängkappan och klöser på sängen åt det hållet, vore nog så typiskt :cautious:
 
Och så hade jag köpt en swiffer häromdagen (inte dammversionen utan den på skaft), det är typ papper som man fäster på den som man använder och sedan slänger. Idag köpte jag varianten papper som är blöt/fuktig och luktar citron. Funkade bra! Luktar gott och man får rengjort och ihop lite skräp utan att behöva plocka fram mopp, såpa och hink.
 
Visa bifogad fil 55739
Hämtat ut mitt paket från sovtex idag och åkte taxi hem (:angel:), fredagslyx, och så bestämde jag mig för att fixa till sängen också.
Så nu har den ny sängkappa, madrasskydd och nytt underlakan :up:

Jag hoppas på att katten inte böjer sig under sängkappan och klöser på sängen åt det hållet, vore nog så typiskt :cautious:
Tvätta det först,all hemtextil är impregnerad med en lagerhållningsvätska för att det inte ska mögla tex
 
Jag och sambon beställde mat på restaurang. Sambon hämtade. Min maträtt var ersatt av en annan. Ingen katastrof, den andra rätten var god, för det var definitivt inte aktuellt att åka och byta, vi har lite för långt till restaurangen.

Ringde dock restaurangen ändå. Pratade med ägaren, han var vansinnigt på dom stackars kockarna. Jag sa att jag ändå var väldigt nöjd med maten, även om det blev tokigt. Vi har minst en rätt innestående, så det känns som riktigt bra service :up: det är en ganska nyöppnad restaurang, det känns som att de verkligen är rädda om sina kunder!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
287
Senast: Tassa
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
510
Senast: Fille
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 204
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 453

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp