Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick tips av en kollega om en massör här i närheten. Skickade ett sms för att kolla så jag verkligen hade fått rätt nummer. Ringde sedan upp och frågade om lediga tider, sa att jag är ledig på måndag men misstänkte att det redan skulle vara fullbelagt. Peppar peppar, hon hade lediga tider för hon skulle egentligen jobbat på ett företag hela den dagen, men i och med nya uppsving av coronan så permitterade företaget personal igen så hon fick inte komma. Voilá fick jag en tid på måndag, min rygg kommer älska det. Ska ta 30 min att börja med, blir nog lite väl häftigt att börja med 60 min. Får jag utnyttjat mitt friskvårdsbidrag också. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 332
Senast: Sel
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 604
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 464
Senast: tuaphua
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 743
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp