Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog bilen en bit bort eftersom de jagar runt. mitt hus.
Vandrar över länsgränsen och det stora rådiket. Stenen anger 1793. Många fötter har trampat den här vägen.
20201107_111329.jpg
 
Mutter. Stannade på parkeringen vid jobbet i morse med lätt ångestpåslag för hur ser tesen ut? Är det kaos som våra helger brukar kunna vara ?!? Svar: onödig ångest och oro. En bra tes för min del och alla var på plats
☺️
. En av våra raraste som älskade mina tillpiffade smörgåsar hade gått bort, men 96 är inte illa :love: . Slutade mitt pass 10.15, åkte direkt förbi närbutiken (lugn och ro där då, skönt!) och hem. Nu ska jag köra ikapp KBT före lunch.
 
Det där ser inte helt enkelt ut!
Det var väldigt enkelt, men just ur vinkeln som blev i det här fotot så ser det knepigare ut :p När man klättrade så var det i princip bara att sträcka ut handen och ta tag i vad som helst, och fötterna kunde man ställa på bra avsatser nästan hela tiden. Men det gäller ju att lita på utrustningen (och den som säkrar).
 
Köpte lite halvfabrikat idag
Ska göra Carbonara men det blir fusk.
Orkar inte göra egen.
Annars är jag ofta noga med att göra själv från grunden
Ska röja skrivbordet efter att jag möblerade om.
Sen blir det nog inte mycket mer gjort idag
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 025
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 391
Senast: tuaphua
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 652
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 683
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp