Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick tips av en kollega om en massör här i närheten. Skickade ett sms för att kolla så jag verkligen hade fått rätt nummer. Ringde sedan upp och frågade om lediga tider, sa att jag är ledig på måndag men misstänkte att det redan skulle vara fullbelagt. Peppar peppar, hon hade lediga tider för hon skulle egentligen jobbat på ett företag hela den dagen, men i och med nya uppsving av coronan så permitterade företaget personal igen så hon fick inte komma. Voilá fick jag en tid på måndag, min rygg kommer älska det. Ska ta 30 min att börja med, blir nog lite väl häftigt att börja med 60 min. Får jag utnyttjat mitt friskvårdsbidrag också. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 905
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 936
Senast: Amha
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 793
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 548
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp