Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man borde ha förbud mot att handla på nätet under natten. Nu grubblar jag på om jag ska utsätta mig själv för Megaras eviga hat genom att köpa ett julhalsband till henne - möjligen med en fluga :angel:
20191224_171525.jpg

Du påminde mig om den suraste bilden jag fick på Alice :angel:



För rättvisans skull så var det en fluga som jag kunde få på det vanliga halsbandet och så är jag ganska säker på att hon såg så sur ut pga hon avskyr att bli fotograferad :rofl:
 
Var på jobbet i ottan och har sovit hemskt lite inatt. Huvudet, bebis, jag och hund har snurrat. Men efter en långdusch, en cappuccino och en äggmacka från cafét kom jag tillslut på plats och ser fram emot en lugnare arbetsdag. Eller, egentligen är det fullt blås, men jag har åkt på att sitta tentavakt så.. är unreachable :D
 
Har varit på jobbet 25 minuter. Alla 25 minuter har gått åt stolsdrama. Hur kan folk skapa så stora dramer kring stolar!?!
Detta lär ta hela dagen. Blev på aningen dåligt humör nu. Har verkligen ingen lust med dessa dagisbarnsfasoner från vuxna människor. Människan är ju värsta kändisen i dessa kretsarna, vad fan liksom :banghead:
 
Jag dricker lite kaffe med Lilla herrn i knät. Hann inte med allt jag tänkte nu på morgonen... öppnade balkongdörren åt Lillkatten och några minuter senare hade jag en förtvivlad, ensam och övergiven Lilla herrn som gnällde över att det var kallt :arghh: Så det var bara att sätta sig i soffan så vips hade jag en nöjd katt och filt i knät. Städa är ju inte viktigare än göra katterna nöjda 24/7 tydligen 🙄 men så misstänker jag katterna skiter fullständigt i om min kompis kommer imorgon eller inte. Nog för att de generellt gillar honom men de brukar bli lite sura över att jag inte ägnar mig lika mycket åt dem som vanligt 😅

Snart är det dags fara till jobbet också... ingen lust nu när jag sitter så bekvämt 😅
 
Snälla. Ge mig styrka.
Har gömt mig i en elnisch en stund för att andas. Stolsdramat fortsätter.
Helst vill jag skrika tillbaka att jag inte är anställd som dagisfröken i ansiktet på folket. Men jag gömmer mig här i stället.

Är oerhört frustrerad men tycker samtidigt, deep down, det är fruktansvärt... roligt? Som en sketch? Ett kafkadrama? :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 916
Tjatter Jag ligger ofta på soffan och lyssnar på musikvideos på youtube i datorn. Ibland pausar uppspelningen, eller så är det för mycket reklam...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 294
Senast: Habina
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
622
Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
613
Senast: Sarah415
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp