Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit hos audionomen igen och nu fått nya hörapparater också :up: dock så riktigt enkelt som att koppla bluetoothen var det inte förstås, Android 10 var det som behövdes och så var det bara mobilen... :grin:
Men nu finns det en app där jag kan kontrollera ljudet på hörapparaterna mycket mera! :eek: Bra men samtidigt så blir man ännu mera beroende av mobilen och det dåliga batteriet 😅
Det finns ju hörapparater som kopplar till (nästan) alla android och iOs.

//Audionomen
 
Varit hos audionomen igen och nu fått nya hörapparater också :up: dock så riktigt enkelt som att koppla bluetoothen var det inte förstås, Android 10 var det som behövdes och så var det bara mobilen... :grin:
Men nu finns det en app där jag kan kontrollera ljudet på hörapparaterna mycket mera! :eek: Bra men samtidigt så blir man ännu mera beroende av mobilen och det dåliga batteriet 😅
Plus att jag får kanske sitta en stund och knappa på mobilen i nya miljöer (dvs alla!) för att se vad som passar bäst i dem 😅
Det var nästan lite läskigt där ett tag innan jag fattade att hörapparaterna filterade totalt(!) bort alla omgivningsljud så att jag inte hörde bilarna, lite läskigt då det är ju det jag har hörapparaterna till för också, att höra om bilar kommer bakifrån 😅 Men hittade basen som jag kunde höja mera! :up:
 
Plus att jag får kanske sitta en stund och knappa på mobilen i nya miljöer (dvs alla!) för att se vad som passar bäst i dem 😅
Det var nästan lite läskigt där ett tag innan jag fattade att hörapparaterna filterade totalt(!) bort alla omgivningsljud så att jag inte hörde bilarna, lite läskigt då det är ju det jag har hörapparaterna till för också, att höra om bilar kommer bakifrån 😅 Men hittade basen som jag kunde höja mera! :up:
Låter hur coolt som helst! Hoppas du blir vän med dem :up:
 
Problemet är bara att jag sett flera gånger i sociala medier där folk tagit kort på överviktiga och hånskrattat åt dem (nivån stora kändisar som gjort det alltså), samt att skolgympan fortfarande satt sina spår.. Så tyvärr är det inte bara att ignorera liksom.
Känner igen det :( Ni har inte ett tjejgym i stan eller lite olika du kan testa på för att se vilket du trivs bäst på? Det kan skilja sig rätt mycket på olika gym är min erfarenhet.
 
Diskat meh, ska skruva i cpu fläkten. Lite orolig att det är en fläck på cpu som jag inte får bort hur mycket jag än tvättar med särskilt cpu lösning. Förhoppningsvis spelar det inte någon roll.

Någon annan som inte vill laga mat efter att ha diskat? Nu när det är fint och rent i köket är det sista man vill att stöka till det igen.
 
Diskat meh, ska skruva i cpu fläkten. Lite orolig att det är en fläck på cpu som jag inte får bort hur mycket jag än tvättar med särskilt cpu lösning. Förhoppningsvis spelar det inte någon roll.

Någon annan som inte vill laga mat efter att ha diskat? Nu när det är fint och rent i köket är det sista man vill att stöka till det igen.
Jag är likadan, känns ju hemskt att stöka ner igen när det precis blev fint!
 
Precis ätit middag; var smart och fixade köttfärsåsen innan jag skjutsade mamma till vc (bruten stortå )och till apotek och så, så varit borta några timmar så var smidigt att bara behöva koka pastan (fullkorns, tänker fasen äta lite kolhydrater i fortsättningen) strax till stallet :). Har ju regnat typ hela dan så pållan lär väl vara blöt så får se vad vi hittar på om inte annat :).
 
Här sitter vi och har det mysigt
IMG_20211020_164528.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
63 105
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 993
Tjatter Min ena katt blev plötsligt akut sjuk, vi tror på salmonella och inväntar provresultat. Vi har fågelbord ute och jag antar att...
Svar
13
· Visningar
742
Senast: mamman
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
58 758

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp