Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad är det för något? Ljusstakar? De har ju ett öra, men det är väl inte muggar (hoppas jag)... :nailbiting: :D ?!

Var lite osäker 😆 men ja det verkar vara ljusstakar

05E5E54B-D46C-49AE-BFF7-EDE068A983F2.jpeg


Ljusen har absolut blivit sneda vid ngn värmebölja i somras, är ingen synvilla 🤪
 
Låter som luftrörskatarr? Ansträng dig inte för mycket på SIHS; titta desto mer 😄🥰 och titta åt mig som aldrig hitintills upplevt detta 🙃.
Jag lovar, är på väg in nu, känner mig normal och fick sova 12 timmar i natt :up: har inte ens behövt ta cocillana i dag. En liten hostattack annars bra.
:eek: har du inte? Vi brukar få rabatter att ge till vänner, så känner du dig manad nästa år kan du få den rabatten jag får :)
 
Dagen började riktigt bra men sen blev allt kaos. Bra kaos, skönt veta rutiner funkar när saker händer men jag hade ingen extra energi över till att hantera det. Nu är kaoset borta igen, allt stabilt och lugnt, men jag är helt slut så sitter mest av den sista halvtimmen nu, måste finnas någon på plats så... ska köpa med mig en riktigt god krämbulle och trocadero hem och sen däcka.
 
Dagens tre möten avklarade! Samtliga möten avklarade utan att jag har retat upp en enda kollega eller behövt hota med våld en enda gång. Det får nog ändå ses som en framgång i sammanhanget. Och då har jag ändå bara hunnit med fyra koppar kaffe.

Blev kallad till intervju för jobbet jag sökte internt. Och plötsligt känns det lite läskigt påtagligt. Nåja, sökt är sökt.

Nu är det fredag. Först fys, sen vin!
 
Äntligen fått valp att sova och satt på lugn musik med regnljud för att dämpa ljud som knäpp i huset, andra hunden etc. Och så får jag jooordens hostattack.. :eek:😬
Verkar som hon somnade om. Halleluja! 🙏 :laugh:
Alltså ju mera du/ni tassar på tå för hunden ju känsligare blir hon för ljud, mina valpar klara alla ljud inkl diskmaskin,damsugare,dörrklocka,musik tv, att jag springer fram o tillbaka, inte tusan ska dom fara upp för sådant
 
Hade tänkt hinna baka en paj och 1-2 sorters kakor, dammsuga, kalka av duschen, skura, tvätta alla sängkläder och lite kläder, bädda rent, göra middag etc innan sambon kommer hem från jobbet.
Jag har:
Tvättat sängkläderna

Tur att han hörde av sig och var sen. 😅
Nu när valpen äntligen sover vill jag inte råka väcka henne. Så jag sitter kvar med mitt te i soffan och fryser iom glömde filten på övervåningen. :laugh:
 
Blir bjuden på tidig middag på kvarterets tapashak! En polare messade att hen hämtar upp mig om en stund. Blir angenämt med sunkhak och vin 🍷

Är riktigt nöjd med håret. Grundfärgar det typ en askig rosa ton för att mina färgbomber odyl ska ha ngt att fästa på sen.

4667B719-958D-4CD3-9EB2-3995E343660B.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
225
Senast: em76
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 193
Senast: hundtant
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 057
Senast: pepp
·
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 957

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp