Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är lite lagom introvert, och rätt osocial i många de sammanhang. Jag trivs med det har jag kommit fram till för jag har ett extrovert arbete där jag är i kontakt med många människor varje dag vilket jag också trivs med. Men ändå börjar jag fundera och tvivla på mig själv när extroverta människor i min omgivning nämner den, å den och å den som de träffar även om jag märker att de ofta byter umgängekrets. Varför ens bry sig egentligen? :banghead:
 
Alla inlägg om rejäl viktminskning på sociala medier, där det oftast rör sig om låga kaloriintag och hård träning. Japp man går ner i vikt men det är inte speciellt hälsosamt i längden att leva på så lite kalorier med hård träning. Är det så vi vill visa barn, ungdomar och vuxna... För mig kan alla dessa inlägg bara upphöra direkt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 424
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
4 295
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 907
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 912
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp