Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på... Människor! :arghh:

Återkommande störning. Tänk om det gick att använda en "ignore-funktion" i verkligheten så man slapp se eller höra vissa nötter.
I såna situationer där det faktiskt inte går att undvika att träffas. Tryck på en knapp och *poff* personen är osynlig och tyst. :idea::angel:
 
Jag stör mig på... Människor! :arghh:

Återkommande störning. Tänk om det gick att använda en "ignore-funktion" i verkligheten så man slapp se eller höra vissa nötter.
I såna situationer där det faktiskt inte går att undvika att träffas. Tryck på en knapp och *poff* personen är osynlig och tyst. :idea::angel:
Jatack :up:
Jag har insett att några av mina kollegor gör mig på dåligt humör :cautious:
Så jag gör mitt bästa för att hålla mig undan när vi jobbar samtidigt vilket inte är så lätt alla gånger
 
Behöver hitta några papper från förra året men jag har ingen ordning på mina papper. Brukar bli så att jag letar flera gånger på samma ställen och plötsligt är de där jag redan letat
 
Jag stör mig på... Människor! :arghh:

Återkommande störning. Tänk om det gick att använda en "ignore-funktion" i verkligheten så man slapp se eller höra vissa nötter.
I såna situationer där det faktiskt inte går att undvika att träffas. Tryck på en knapp och *poff* personen är osynlig och tyst. :idea::angel:
Haha. När jag jobbade på SFI delade jag rum med en kollega som undervisade D - den mest avancerade delen.
På en av hennes grammatiklektioner hade en elev suckat och sagt - i Syrien hade vi en knapp i klassrummet. Om man tryckte på den försvann läraren.
:rofl::rofl::rofl:
 
Plockar upp en gammal störning kring konsumtion som visas upp i vissa typer av YouTube-videor.. Dagens störningsmoment: en maskin som värmer handduken innan du duschat. En sak om man hänger upp handduken på en torkare som gör handduken varm, men liksom en uppvärmningsbar hink typ? SÅ onödigt.
 
Va?! Är det mode igen? Jag hoppas verkligen det inte är nytillverkat.. Usch!
Mm, "mob wife". Hänger nog ihop med 25-årsjubileumet av Sopranos. Kardashians är snabba som vanligt att hoppa på.

1706443288854.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 426
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
4 298
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 912
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 918
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp