Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att accelerations- och retardationsfilerna oftast är så mycket sämre skötta än själva vägarna häromkring.
Ja, jag fattar att det är viktigare att prioritera själva körbanan, men när det kan vara 10 cm med snömodd, eller att det är ojämnt islandskap, eller att resten av vägen är saltad och fin men inte ett saltkorn har lagts på de filerna så de är glashala, då blir jag sur.
 
Berätta gärna hur det går! Mina två fakturor står fortfarande som obetalda idag.... :meh: Jag undrar verkligen var mina betalningar har tagit vägen!
Ska ringa dem på eftermiddagen i morgon måndag. Återkommer. För något skumt är det. Ska säga att det är fler som råkat ut för samma sak samt att fakturor betalade efter det datumet står som betalda. Måste ha drabbat fler.
 
Ska ringa dem på eftermiddagen i morgon måndag. Återkommer. För något skumt är det. Ska säga att det är fler som råkat ut för samma sak samt att fakturor betalade efter det datumet står som betalda. Måste ha drabbat fler.
Tack. Ja, det är MYCKET skumt och det känns så himla olustigt att betalningarna just den dagen/de dagarna verkar borttappade...
 
En stor, fet fluga har vaknat och stör mig omåttligt mycket. Jäkla skitväder, nästan all snö är borta, bara is överallt och inte kan jag köra vatten till hästarna längre men tjälen i backen är kvar. :rage:

Vintern, kom tillbaka! Jag vill inte ha flugor och is! :arghh:
 
Köpte en förpackning riven ost igår som öppnades. Idag var den möglig. Vilket jag självklart märkte efter jag hällt den på maten. Utgångsdatum i mars. Det är andra gången det händer med just den här osten. Kommer aldrig köpa den igen :rage:
 
Tidigare i veckan töade det. Sen kom mer snö och det blev minusgrader igen. Idag vaknade jag till ett lätt regn och vägen ser ut som en isgata. Lägg av! :cautious:
Det har fått mig att flippa ut i dag, flera gånger. Inte ens med broddar går det att gå utan att vara livrädd för att halka. Det gör så ont i kroppen av att trippa omkring sådär stelt. Är skitarg för att de dumma jävlarna inte grusar.... Det ligger under isen. Och så har de plattat till isen ovanpå... ÄNNU VÄRRE än där de inte kört!
 
Köpte en förpackning riven ost igår som öppnades. Idag var den möglig. Vilket jag självklart märkte efter jag hällt den på maten. Utgångsdatum i mars. Det är andra gången det händer med just den här osten. Kommer aldrig köpa den igen :rage:
Är den från coop? 🙈
 
Jag stör mig på att jag är dunderhormonell för tillfället och sitter och bölar över en bukett rosor som jag aldrig kommer få för att jag och min kära sambo har skilda åsikter kring vad en bukett rosor signalerar :cautious: Vi har inte diskuterat det på lääänge (och då inte tjafsat om saken utan bara, ja... Duskuterat liksom), jag är på det klara med att det inte blir några rosor och det är lugnt egentligen, men mina hormoner går lite loco för tillfället och jag vill bara ha en jävla rosbukett :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 431
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
4 298
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 913
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 920
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp