Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick också julklapp av två städfamiljer, det hade jag verkligen inte väntat mig. :heart De jag varit hos allra längst gav mig ett presentkort på Harbros (tänk typ lantmännen) där jag köper min kattsand, diverse trädgårdsprylar och där de också börjat sälja rå djurmat... och huset idag gav mig en säsongsbok typ guide till årstiderna i relation till djurliv och väder och trädgård och andra helt underbara saker i UK. 😭
Jag brukar ge bort hemgjord glögg :o - fast i år fick faktiskt just det huset idag en bit fruset älgkött som jag vet blir väldigt uppskattat.
 
Jag är äntligen julledig eller ledig och ledig behöver iaf inte ta hänsyn till någon annan vad det gäller mina studier.

Vi har jobbat som svin för att bli klara till idag och slippa nöta på varandra, vi hade handledning en stund på zoom efter vi hade lämnat in vårt obeservationsschema med tillhörande text. Ett stort omdöme G på den 😉

Så idag har jag kört häst och varit på kontroll av mitt socker. Och ja jag har saknat min häst så fruktansvärt mycket sista två månaderna, det var nästan tårar idag på matten när han kommer med spetsade öron not grinden direkt när han ser mig komma ❤️ Nu har vi några veckor av skritt att klara av men det gör mig ingenting bara jag får spendera tid med honom. Att se honom glad gör mig glad. När 2022 kommer så ska han få visa att han fasiken inte är någon föredetting ännu 🐎💨
 
Fy sjutton vilken dag det blev. Åkte hemifrån 5:20. Kom tillbaka nu 19:20. Det var trevligt att jobba på nytt kontor, men så vansinnigt trött nu...

Killen jag träffar har umgåtts med hundarna hela tiden och såg till att börja laga jättegod mat för en stund sedan, så jag behöver iaf inte tänka på några måsten nu mer än att äta.
 
Efter att ha hållt igång och gjort nytta här hemma fram till i eftermiddags hämtade jag upp min kusin som gjorde mig sällskap i stallet idag med 😊. Kusin fick chansen att rida även idag; på ridbanan och det var ju så hårt (hade broddskorna idag) men lösgörande skrittarbetade i en trekvart gick fint under tiden som jag fixade boxen åt både min egen och en stallkompis häst som jag hade lovat ☺.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
418
Senast: escodobe
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 655
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Eftersom en del av oss kommer vara ensamma över julhelgen (självvalt och inte) eller inte tänker fira tänkte jag att vi kunde ha en tråd...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
7 591
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 223
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp