Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker hon att det är jobbigt att resa? För mina odjur vore det en fis i rymden, lite meckigt med bytet bara. :)

Nejdå hon är stencool och gillar nya ställen, mer att det är kallt 🥶 och jag planerar router som gör att jag minimerar tiden vi måste vara ute och ska lägga fleece i hennes väska. Dessutom finns det två katter (som förhoppningsvis lämnar henne i fred) men också hennes älskade Misty plus en hel del människor. Tack och lov är det ok.

Kommer ihåg en gång när jag åkte från Uppsala till Bollnäs och tåget stannade i Tierp och vi fick alla snällt kliva av, mitt i vintern. Jag tog av mig min jacka och packade in Nikita. Folk trodde nog inte jag var riktigt klok. Sen stod jag där i 40 minuter och blev ganska kall.
 
Nejdå hon är stencool och gillar nya ställen, mer att det är kallt 🥶 och jag planerar router som gör att jag minimerar tiden vi måste vara ute och ska lägga fleece i hennes väska. Dessutom finns det två katter (som förhoppningsvis lämnar henne i fred) men också hennes älskade Misty plus en hel del människor. Tack och lov är det ok.

Kommer ihåg en gång när jag åkte från Uppsala till Bollnäs och tåget stannade i Tierp och vi fick alla snällt kliva av, mitt i vintern. Jag tog av mig min jacka och packade in Nikita. Folk trodde nog inte jag var riktigt klok. Sen stod jag där i 40 minuter och blev ganska kall.
Prova en varmvattenflaska? Eller våga vara lite miljöbov och kör med en sådan där handvärmare man skakar på. :heart Jag lägger en värmeflaska i Kimchis ryggsäck när vi är ute, den håller rätt många timmar. :)
 
Det bor nog allt en liten Ernst i mig. Har klätt granen, pysslat med mina amaryllisar, hyacinter och ljusstakar. Granris, lite mossa här, apelsin- och äppelskivor där, stjärnanis, kanelstänger och fina stenar, samt tagit fram mina två tomtar. Har inga kottar eller grenar, som väl är Ernst favoritgrejer, så jag är bara fejk. :p
 
Min varmvattensflaska var min räddare i nöden när jag pluggade i York. Älskar dem.
Du har ingen tom flaska du kan använda? När jag åkte med Lilleskruttbebisen för ett år sedan hade jag bäddat åt honom i buren med fyra tomma juiceflaskor under en handduk och en handduk över och då åkte han ändå bil till Norrtälje, men då var han bara en liten skrutt på 65 gram och fick inte bli kall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
408
Senast: escodobe
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 632
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Eftersom en del av oss kommer vara ensamma över julhelgen (självvalt och inte) eller inte tänker fira tänkte jag att vi kunde ha en tråd...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
7 576
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 191
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp