Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyss betalat räkningar, och blev så himla glad! Allt extrajobb i december lönade sig verkligen, så äntligen äntligen nådde jag mitt första sparmål på 50’ på kontot! :bump:

Det låter inte mycket, och är säkert inte mycket för många, men jag som satt fast bland en massa blancolån, krediter, avbetalningar och skit för några år sen, har alltså 50’ på sparkontot, inte en enda kredit, och det enda lånet jag har idag är huslånet. 🥳

Ensamstående morsa, barn hemma varannan vecka, jobbar inom vården. Nu känner jag mig faktist lite stolt! 🙏🏻🙌🏻🥳
 
Nyss betalat räkningar, och blev så himla glad! Allt extrajobb i december lönade sig verkligen, så äntligen äntligen nådde jag mitt första sparmål på 50’ på kontot! :bump:

Det låter inte mycket, och är säkert inte mycket för många, men jag som satt fast bland en massa blancolån, krediter, avbetalningar och skit för några år sen, har alltså 50’ på sparkontot, inte en enda kredit, och det enda lånet jag har idag är huslånet. 🥳

Ensamstående morsa, barn hemma varannan vecka, jobbar inom vården. Nu känner jag mig faktist lite stolt! 🙏🏻🙌🏻🥳
Det är väl fantastiskt :) !
 
Nyss betalat räkningar, och blev så himla glad! Allt extrajobb i december lönade sig verkligen, så äntligen äntligen nådde jag mitt första sparmål på 50’ på kontot! :bump:

Det låter inte mycket, och är säkert inte mycket för många, men jag som satt fast bland en massa blancolån, krediter, avbetalningar och skit för några år sen, har alltså 50’ på sparkontot, inte en enda kredit, och det enda lånet jag har idag är huslånet. 🥳

Ensamstående morsa, barn hemma varannan vecka, jobbar inom vården. Nu känner jag mig faktist lite stolt! 🙏🏻🙌🏻🥳

Grattis! 😊
Jag nådde också ett sparmål nu med senaste lönen, det känns bra!
 
Fick tag på pappa efter mycket om och men, han hade visst inget batteri på mobilen. Ringer nog farfar imorrn å pratar av mig lite me så får ja dan imorrn att gå också.

Just nu väntar jag på att killens ska ringa, annars ringer jag honom ikväll (är en otålig🦒 å pratsjuk me). 😅
 
Börjar bli lite nervös. Känner fortfarande knappt någon smak trots att jag inte är täppt längre. Känner ingen lukt alls. Äter Piggelin nu och känner ingen smak. Kan känna salt och när något är extremt sött (honung).
Om det känns lite bättre så brukar smak och lukt komma tillbaka gradvis under några veckor oftast :heart Krya på dig :)
 
Här har regnet övergått till snö som vräker ner, vår blåst kommer inte förrän imorgon dock.

Jag fick inte nånting gjort idag, bara myst i soffan, småslumrat och spelat lite på telefonen. Men så skönt :love: Får göra nyttogrejer imorgon istället, har både tvättid och blivit inbjuden av grannen att äta nybakade bullar då så enklare komma igång.
Nu är frågan, ska jag beställa mat eller matvaror 🤔 dags kolla menyerna på foodora...
 
Nyss betalat räkningar, och blev så himla glad! Allt extrajobb i december lönade sig verkligen, så äntligen äntligen nådde jag mitt första sparmål på 50’ på kontot! :bump:

Det låter inte mycket, och är säkert inte mycket för många, men jag som satt fast bland en massa blancolån, krediter, avbetalningar och skit för några år sen, har alltså 50’ på sparkontot, inte en enda kredit, och det enda lånet jag har idag är huslånet. 🥳

Ensamstående morsa, barn hemma varannan vecka, jobbar inom vården. Nu känner jag mig faktist lite stolt! 🙏🏻🙌🏻🥳
Snyggt jobbat! 🎉🥂
 
Varit och hämtat hö till kaniner och marsvin
Var tur jag tog Dramaten
Såphalt när jag gick till tåget.
Felanmälde app och när jag kom hem var det grusat.
Nu är jag sugen på nåt men vet inte om jag orkar gå ut igen
Måste dock handla mjölk i morgon bitti
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 109
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 021
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 641
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 548
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp