Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Strax dags för hemgång. Samma sak som igår med ombyte och stallet. Dock åker en kollega med hem. Dennes tåg är inställda så jag har lovat att släppa av henne på en busshållplats i närheten av stallet. Där kunde hon ta en buss som åtminstone tog henne nästan hem.
 
Gosat med getter 0E7B2A21-FA03-4528-828F-106BA73EF7E8.jpeg
 
Utanför har de regnat hela dagen och de verkar fortsätta. Pappa ringde vid strax efter två och sa att han fick lösa hästarna ikväll för att ingen bil kunde ta sig upp för backen innan grannen sandat .. Ibland bor det jäkligt illa till :banghead: Så jag åkte och handlade i stället, la klart ett pussel, sovit middag en stund och duschat. Just nu väntar jag på att maten ska bli klar medan jag pluggar under tiden 😉 Sjukt mycket läsa denna termin ...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
59 101
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
67 525
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 525
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 498
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp