Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ännu en vild lördagkväll i mitt liv. Somnade på soffan och vaknade av att Jinns satte sig på mitt huvud. Nu har hon fått mat och har gått ut (andra gången idag hon är ute. Första vändan varade i hela två minuter).

Vissa AVSKYR verkligen regn :cautious:
Haha hankatten här tyckte vädret var så skit att första rundan var 1 min på trappen. Andra 5 sekunder. :p. Tredje och sista faktiskt en kvart iaf .
 
Funkar FB för någon som har här? Mitt slutade funka och vill inte ladda klart sidan, blir bara blankt. Stormen kanske påverkar.

Edit: Meh åh bara för jag skrev det hoppade sidan igång.... 5 min senare liksom....suck
 
Uppdatering om den play doh-kontaminerade muffinsen :laugh:🧁

Min bror ville ha muffins så jag sa att han kunde ta play-doh muffinsen (den kallas det nu :D), de andra är till imorgon. Han måste varit väldigt sugen för han tog muffinsen och var på väg att äta den. Men i sista sekunden kom han på att han skulle dela den för att se så att det inte var play doh gömt innuti :rofl:

Efter att ha delat play doh muffinsen och luktat på den (samt fått alla oss andra att lukta på den också) kom han fram till att den luktar skumt. Så han vågade inte äta den.

Med andra ord ligger den i soptunnan nu 🕳

Som den väldigt snälla syster jag är så tycker jag att det är lite synd att han inte vågade smaka. Det hade varit kul/intressant att veta vad han tyckte om den, om den var ätbar eller inte och vad den i så fall smakade :p
För jag hade ju givetvis vågat smaka själv :rofl::angel:
 
Hoppsan, det visade sig visst att ett glas bubbel ingår vid besök på de flesta ställen som säljer vigselringar i denna stad O_o Tur att vi hade laddat upp med både lunch och fika innan vi kom så långt i vår shoppingtripp. Innan dess fick vi handskas med en MYCKET STRÄNG äldre skotsk kvinna som så att säga visade oss var skåpet ska stå när det kommer till att få en kilt vävd och uppsydd. Detta föranledde en förklaring för Herr Sambo om vad det svenska uttrycket "ord och inga visor" betyder. Hon påminde mig om min mattelärare i högstadiet och det var knappt så att man vågade andas i hennes närhet :D

Håller nu på att ladda om för att knata upp till grannarna som mycket spontant bjöd upp oss på ett glas vin när vi träffades vid soptunnorna i förmiddags. Om jag klagar på huvudvärk imorgon så påminn mig om att jag tyckte det var värt det vid 20:49 kvällen före :angel:
Men glöm inte powerpointen kl 15 imorgon!!!!
 
Wow! Ni vet när man råkar på en sångare som tar i från tårna och sjunger så att det nästan gör ont? 🤩
(Upptäckte just kanalen som gör om moderna låtar till tidigare decenniers sväng, kul än så länge! 😃 De är alla så fina också!)
 
Har precis haft ett 4 timmar(!) långt samtal med några klasskamrater. Vi blev tre pers kvar mot slutet som hade så trevligt ihop att vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var otroligt intressant och jag fick verkligen en sån där känsla av att det där är bra personer som jag gärna umgås med.

Nu känns skoluppgiften SÅ mycket mer rimlig att få till på ett ok sätt och jag har massor av intressanta privata grejer att kolla upp imorgon också efter tips från dem. Just nu är jag oerhört glad att jag började på den här utbildningen.
 
Wow! Ni vet när man råkar på en sångare som tar i från tårna och sjunger så att det nästan gör ont? 🤩
(Upptäckte just kanalen som gör om moderna låtar till tidigare decenniers sväng, kul än så länge! 😃 De är alla så fina också!)
Wow! Jag trodde att jag skulle avsky det där, för jag älskar originalet och brukar ha svårt för de covers som görs. Men det är där blir så annorlunda att det fungerar även för mig. Och jösses vilken sångare :love:
 
Wow! Jag trodde att jag skulle avsky det där, för jag älskar originalet och brukar ha svårt för de covers som görs. Men det är där blir så annorlunda att det fungerar även för mig. Och jösses vilken sångare :love:
Jamen eller hur! Jag nästan ryste av hur mycket han tog i :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
66 67 68
Svar
1 358
· Visningar
44 905
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Mitt facebookkonto blev kapat i natt och kaparen har varit inne pa min mail för att komma at koden för att ändra lösenordet. Även ett...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
55 733
Senast: Görel
·
Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
593
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp