Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Återigen, vilken röst đŸ„°đŸ„Č
Jag lovar, jag försöker lÄta bli att lÀgga in för mÄnga! sorry sorry :bag:
 
Senast Àndrad:
Sitter pÄ jobbet men mÀrker inte sÄ mycket av vÀdret. Var ute och tog en nypa luft tidigare och dÄ regnade det lite men inte sÄ mycket blÄst. Ska Äka och se till hÀstarna det första jag gör nÀr jag kommer hem. Vinden ser ut att komma frÄn rÀtt hÄll, det borde vara ganska lugnt hos dem.
 
Byvinarna Àr strax under 20 enligt nÀrmaste vÀderstation, inget mot vissa andra delar av Sverige men Àndock tillrÀckligt för att jag ska ha svÄrt att somna om.
Ingen "snösmocka" har kommit med vinden Àn hÀr. Den fÄr gÀrna hÄlla sig borta helt....
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

F
TrÀdgÄrd & VÀxter Med bara fyra dagar kvar av odlingsÄret 2023 tar jag mig friheten att skapa nÀsta för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan Àr igÄng...
79 80 81
Svar
1 602
· Visningar
53 149
IT & mobiler Mitt facebookkonto blev kapat i natt och kaparen har varit inne pa min mail för att komma at koden för att Ă€ndra lösenordet. Även ett...
Svar
3
· Visningar
625
Senast: Hermelin
·
  • LĂ„st
Dressyr FristĂ„ende fortsĂ€ttning pĂ„ trĂ„den ”Operation X dokumentĂ€r pĂ„ Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens vĂ€rld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
56 069
Senast: Görel
·
Fritid Jag behöver en app som Àr pÄlitlig och som följer i realtid. Man ska inte fÄ info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
610
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jaktgolden eller jaktlabrador?
  • Kattsnack 10
  • UppdateringstrĂ„d 29

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp