Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blev snål på ultran men kameran var det som fick mig såld :D Trodde faktiskt inte jag skulle bli så glad av en liten telefon men den känns verkligen lyxig :rofl:
Kameran är ju det som är viktigast! :D
Du får jättegärna visa några testfoton sedan :D Jag sitter med en gammal S7 nu, som dessutom bestämt sig för att om det är kallare än typ 10 plusgrader så behöver inte batteriet fungera...
 
Har hen inte fått nån plan?
Jag fick typ ny en gång i halvåret
Även om det inte hjälpte pga andra anledningar
Var ju liksom inte jag som var den största orsaken till LVU

Mjo men den är inte så uppdaterad. Föräldern har gjort en stor del men det fattas en del som jag tror att föräldern inte förmår. Den gör också helt galet gränslösa saker till och från, som den inte ser själv.

Det är absolut inte fel på viljan iaf 😊
 
IMG_20210505_123407_948.jpg

De här är vad vi tycker om vädret 👆🤣
 
Fått svar av högste chefen att VD ringer mig..

sen fick jag mejl från VD om att han och högste chefen kommer och förhandlar med mig på fredag.

Yepp de kan behöva vara två för att inte gå helt förlorande ur den här striden. Jag är taggad! (och förbannad men det ska jag försöka hålla utanför)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
290
Senast: Tassa
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 345
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
893
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 492
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Psykisk (o)hälsa

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp