Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man är så trött att man råkar skicka en gorillasmiley istället för hjärta, bara för att det typ är samma färg och form 😅

Screenshot_20210505_110302.jpg
 
Ska strax förbereda för att gå till bussen. På min favoritväska har läderbiten på sidan, som håller fast spännet till axelremmen, börjat gå av så jag ska till skomakaren efter jobbet och be han fixa det. Så är nog bäst om jag tömmer väskan på alla 164378 grejer i den... En kompis frågade en gång när jag skulle dra upp ett bowlingklot ur väskan för han fattade inte hur jag kunde få plats med allting potentiellt nödvändigt i den :rofl:
Du och jag syrran :p
Påminner om när jag var på kurs och rotade fram synål och tråd ur väskan till en akut behövande deltagare där knappen lämnade byxan. Sen blev det prat om vad kvinnor har i sina väskor och jag plockade ur och visade en del ur min. Männen i samlingen utnämnde mig genast till "person, med väska, som dom helst ville bli lämnade med i ödemarken på överlevnadskurs" :rofl:
Citat: "här finns ju allt man behöver"... :rofl::rofl:
 
Du och jag syrran :p
Påminner om när jag var på kurs och rotade fram synål och tråd ur väskan till en akut behövande deltagare där knappen lämnade byxan. Sen blev det prat om vad kvinnor har i sina väskor och jag plockade ur och visade en del ur min. Männen i samlingen utnämnde mig genast till "person, med väska, som dom helst ville bli lämnade med i ödemarken på överlevnadskurs" :rofl:
Citat: "här finns ju allt man behöver"... :rofl::rofl:
Jag har nycklar, plånbok och mobil i min väska, om jag ens har väskan med mig
 
På jobb,

Nedräkning pågår. Igår hämtade jag ut min nya telefon :D ååh så fin den var. Måste man ge ut sitt nummer till folk? Vet inte ens om sambon ska ha det... :rofl:

Tänk vad tyst och fint när ingen kan nå mig moahahahaha

Telefonen känns lyxig iallafall ikväll ska jag fixa så den blir prio 1

Laddar för att mejla och påminna herr undvikande-chef också.
Vad blev det för telefon? :)
 
Du och jag syrran :p
Påminner om när jag var på kurs och rotade fram synål och tråd ur väskan till en akut behövande deltagare där knappen lämnade byxan. Sen blev det prat om vad kvinnor har i sina väskor och jag plockade ur och visade en del ur min. Männen i samlingen utnämnde mig genast till "person, med väska, som dom helst ville bli lämnade med i ödemarken på överlevnadskurs" :rofl:
Citat: "här finns ju allt man behöver"... :rofl::rofl:
Jag försöker låta bli handväska, men till jobb och skola har jag min ryggsäck med allt som kan tänkas behövas och på de numera inställda tävlingarna har jag min stickväska som också innehåller allt som behövs. Men nu håller jag utkik efter en handväska igen. 🤔
 
Samsung galaxy s21 en lila :D Kändes lyxig när jag plockade upp den. Har samsung s9+ som jobbtelefon så vill ha kvar samsung
Åh, jag har tittat på sådana, och de är ju SÅ fina i lila! Älskar lila! Tyvärr är de lite för dyra för mig :/ En jag följer på instagram har en S21 ultra och herrejävlar vad bra bildkvalitet det verkar bli! Skulle vilja ha den bildkvaliteten fast en mycket billigare mobil och den behöver inte ha några andra finesser öht :rofl:
 
Åh, jag har tittat på sådana, och de är ju SÅ fina i lila! Älskar lila! Tyvärr är de lite för dyra för mig :/ En jag följer på instagram har en S21 ultra och herrejävlar vad bra bildkvalitet det verkar bli! Skulle vilja ha den bildkvaliteten fast en mycket billigare mobil och den behöver inte ha några andra finesser öht :rofl:
Jag blev snål på ultran men kameran var det som fick mig såld :D Trodde faktiskt inte jag skulle bli så glad av en liten telefon men den känns verkligen lyxig :rofl:
Kameran är ju det som är viktigast! :D
 
Jobbar, letar uppgifter i journal till en förälder som undrar vad hen ska göra för att kunna få tillbaka barnen. Och det ju en högst relevant fråga.
Har hen inte fått nån plan?
Jag fick typ ny en gång i halvåret
Även om det inte hjälpte pga andra anledningar
Var ju liksom inte jag som var den största orsaken till LVU
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
278
Senast: Tassa
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 066
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
893
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 479
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp