Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja men såklart! Viburnum opulus! Tack, den behövde jag få in i huvudet bättre! :up:
Bra jobbat!
1614345174826.png
 
Gah, ge mig tillbaka snön och de femton minusgraderna, för nu har grannkidsen börjat spela basket igen. Får fan posttraumatisk stress av ljudet! Okej, PTSD är kanske att ta i, men jag är normalt sett ganska snabb på att associera ljus, ljud och andra intryck till hur jag kände vid något tidigare tillfälle, och i samband med att ungjävlarna började spela basket ifjol så var jag i stort sett självmordsbenägen så kastas tillbaka till känslan när jag hör dunkandet!

Antar att man inte skulle få något vidare gehör om man bad någon vara tystare av den anledningen. :D
 
Nytillkomna brott? Bra timing hur som helst, sen fredag...

Mest troligt men det visade sig vara samma brott men fler tillfällen. För oss blir ju skillnaden noll. Extra kul när det sedan kommer nytt beslut om restriktioner. (Med exakt samma restriktioner som innan.) Nåja, jag har reggat beslutet men struntar faktiskt i att delge :rofl:
Jag kunde dock önska att det kunnat köras en förhandling kanske vid 13-tiden eller så :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 921
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 370
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
51 748
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 895
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp