Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade strax efter tre av att Ville gnällde, han behövde ut. Sen gick han raka vägen in och somna i sin korg, men inte somnade jag om. 🙄 en timme senare tittade jag på klockan för sista gången. Men sen måste jag ha sovit tills telefonen slängde igång alarmet. 🙄🙈
 
Jag verkar ha sålt in min bok till en bokklubb/bokcirkel :up: !!

Kul, fast som vanligt börjar jag tvivla på att min bok är bra nog.... O_o (Japp, jag har en sådan liten figur som sitter på min axel och ständigt viskar negativa saker i mitt öra. Funkar en flugsmäck? Kanske en blomspruta? :D)
 
Dottern gjorde ett utmärkt ridpass igår. Dessutom var det en fin stjärnklar kväll. (27-åringen sa att det var kallt. Jag och dottern ansåg att han är mesig :D )
Väl hemma lagade vi mat och åt densamma samt kollade på skidskytte.
Idag har jag hunnit jobba i sisådär 1,5 timme och ska alldeles strax gå på morgonmöte :)
 
Men ... sa slarvigt. Du glomde lagga in en bild. 🤔
😅 Det får bli en webbild. Buke tycker inte om min mobil och vägrar lägga ut bilder från den :rage::p

14f490509d1e88da21b09e4a51319283.jpg


Det är korpen som sitter lite nedhukad med huvudet på sned som jag inte har :)
 
Haft en helvetisk natt. All stress på jobbet gör att blodsockret är bananas och far som en jojo har fått ta massa extra insulin de senaste dagarna och nu börjar den värsta stressen lägga sig vilket gjorde att blodsockret sjönk som en sten och jag ha typ sovit ca 3h

Så skön med fredag. hoppas den blir lugn. Nya cheferna ska komma in i eftermiddag och så ska vi diskutera upplägg. Återigen hoppas jag det blir lugnt på kunder då jag måste sitta med.

4 kunder idag som reagerat på min frisyr och tycker jag ser fräsch ut. Funderar på om jag ska berätta det för sambon att jag fått komplimanger idag för att se hans reaktion. :rofl:

Nej dags att knäcka en pepsi max och försöka fortsätta dagen.

FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG!!! :banana:
 
Är det inte ena marsvinet så är det det andra.

Sonja är pigg och frisk från sin urinvägsinfektion, men kompisen Adam som hon bor med mår inte riktigt bra. Han äter, men inte riktigt lika mycket som han borde, och verkar aningens dämpad. Nu har vi varit hos veterinären, och de hittar ingenting som är uppenbart fel. Hjärta och lungor låter bra. Ingen smärta någonstans. Tänderna är röntgade och ser jättebra ut (tack och lov, tandproblem är min stora fasa).

Blodprov är taget och skickat på analys, svar kommer i början av nästa vecka. Tills dess är det smärtstillande och stödmatning som gäller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 967
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 387
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
51 909
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 905
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp