Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var inne på vårdguiden för att kolla om jag kunde se en bokad tid jag vet att jag har den 27 men inte kommer ihåg tiden till. Insåg att jag är inskriven på 8 olika mottagningar över hela Stockholm 🙈 Just nu känns det som det enda jag gör är att träffa vårdkontakter.

Inte konstigt att Alltid Öppet appen driver mig till vansinne och jag behöver omboka och trassla hela tiden.
 
Nu är det ca 2 timmar sen jag fick sprutan. Och @Fjordfrälst hade rätt, det gick jättebra! :banana:

Även om jag är extremt känslig mot allt som rör mig så kändes det knappt (fuskade dock med bedövningsplåster). Nu känns det bara om jag trycker hårt precis där de satte sprutan. På vägen hem var jag in på ICA för att handla lite åt mamma och det var lite jobbigare än vanligt att bära påsen.

Om det inte är/blir värre än så här så tar jag lätt detta alla dagar i veckan om jag (och andra!) slipper få corona! :up: :)
Bra jobbat 🥳. Äsch då, visst jag tar inte bedövningssalva innan vanlig injektion/spruta men alla gånger hos tandläkaren!!!
Låt bli och tryck då 😆. Ofta blir det inte så fasligt alls men du kan ju veta att det kan bli som influensa, men inte alls säkert :).
 
Less på vissa på Tradera.
I September O_o betalade jag för en vunnen auktion. Än har det inte kommit :devil:
Har mailat, smsat och ringt säljaren - fått svar att hen ska höra med Postmord. Nu svarar inte hen mer...:devil:
Tradera säger att de inte kan hjälpa mig, men gav mig telefonnummer och mail till säljaren
 
Tragglat med matte och en förjävlig huvudvärk hela dagen.
Insett att det är himla kul att plugga matte :cautious: NÄSTAN som att spela Portal 2, intalar jag mig.
Sjukt satisfying när man får rätt svar iaf!

Kommer också på mig själv med att alltig ge mig på C- och A-uppgifterna, trots att jag egentligen bara behöver E för behörighet. :angel: Men C börjar gå ganska bra? Och tom A ibland?? Det finns hopp!

Nu lite rött och ett par ostbågar när huvudvärken lagt sig lite. Det har ändå snöat hela dagen. Då får man tycka synd om sig :mad:
 
Läste just om den försvunna indonesiska ubåten som de tror finns någonstans på 700 meters djup. Med syre som räcker till besättningen till på lördag, OM ubåten klarar trycket på 700 meters djup (byggd för att klara 500 meter). Det ger mig hemsk ångest bara att tänka på...... Fy, så vidrigt för besättningen..... :(
Så hemskt! :cry:
Jag får typ andnöd bara av att läsa det...
 
Ja det med, samtidigt sa däck-killen att vinterdäck blir svinhalt när det är blött, för att de inte får fäste då. Alltså regn-blött. Så snö som inte lägger sig utan blir vatten.. borde ju bli halt med vinterdäck då?
(Riktiga vinterdäck blir inte halkiga (alltså dubbdäck, det där sörlänningar kallat vinterdäck är värdelösa på alla underlag).)

Hur långt har ni att köra? Jag tycker att om.det inte blir flera cm snö/slask går det bra med sommardäck den här perioden. Det är när vägbanan blir kall och snö/regn fryser som man får problem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
526
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
974
Senast: tott
·
  • Låst
Tjatter Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
67 865
Senast: Calmiche
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 524
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp