Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag är jag trött! Det var alldeles för många personal på avdelningen.
Efter jobbet har jag iaf duschat och lagat mat. Tyvärr ingen aptit så det får bli matlådor istället. Det ser åtminstone gott ut :d

IMG_20210615_203600.jpg
 
Alltså, det ÄR ju dyrt här i Sörmland. Men naturen är magisk i stora delar av Sörmland. Allt böljande vackert landskap med ekar etc och allt djurliv! 😍
Norr om Sthlm är ju så mkt mer plattland à la gammal sjöbotten. Men, som du säger, mkt billigare!
Fick man välja utan att tänka på ekonomin hade jag velat bo i Sörmland tills jag dör typ. 1 h till Sthlm och mitt i den här naturen..😍
Sen kanske vi iaf måste flytta nedåt för att ha råd med ytor nog, både i hus och mark.
55 minuter med X2000
 
Avgrundstrött, ont överallt och illamående. Så jag plockar undan, borstar tänderna, tvättar ansiktet. Säger till mannen att jag kan ta hunden efter matchen sen, jag måste bara lägga mig på sängen en stund…

Tror inte ens på mig själv när jag säger det. Det kommer 100% inte vara jag som tar sista rundan. Släcker lampan nu.
 
Vågar man säga att man precis har tagit körkort? :banana::nailbiting::bump:

Trafikinspektören jag fick var så himla trevlig och rolig! När vi kom tillbaka gav han mig hans surfplatta och sa att jag skulle bocka in det alternativet jag ville (godkänd/underkänd). Så jag sa "men då väljer jag godkänd…", sen avslutade han med att säga "bästa körprovet idag" :laugh: :love:

Idag är dessutom morfars födelsedag :heart
Grattis :banana:
 
När man kommer till insikt, då är det ofta illa...😳. Reagerade på att jag tycker mina fötter ikväll är yttepytte lite svullna. Vill ju inte tro det är nått fel på hjärtat utan antar det är min övervikt som kan vara en orsak till det. Överviktig är jag, det är jag medveten om. Men att jag enligt BMI är FET om jag går upp TVÅ kilon till...Är lite som en käftsmäll. Men är ju bara jag själv som kan ändra på det....!
*detärslutmedsötsakeritidochotidochkastaimigmatsomomjagvoreenutsvultengrottmänniskaotroligtosexigt*
 
När man kommer till insikt, då är det ofta illa...😳. Reagerade på att jag tycker mina fötter ikväll är yttepytte lite svullna. Vill ju inte tro det är nått fel på hjärtat utan antar det är min övervikt som kan vara en orsak till det. Överviktig är jag, det är jag medveten om. Men att jag enligt BMI är FET om jag går upp TVÅ kilon till...Är lite som en käftsmäll. Men är ju bara jag själv som kan ändra på det....!
*detärslutmedsötsakeritidochotidochkastaimigmatsomomjagvoreenutsvultengrottmänniskaotroligtosexigt*
Jag får ibland svullna fötter på kvällarna främst under sommartid. Beror nog mer på vilka skor jag haft under dagen och hur mycket jag gått och stått.
På vintern är de iskalla 24/7 och på sommaren känsliga för värmen så ja knepiga fötter men har inläggsulor och försöker variera skor lite.
 
Så, då har jag precis klickat hem ett antiglidkoppel, blev ett lila :D Bör komma lagomt till nästa gång Schäferblandningen kommer så jag ser fram emot att använda det! Byebye blåsor :cool:
Nu borde jag försöka sova... men hur ska jag kunna sova när solen inte gått ner än :rage: Dessa ljusa sommarkvällar är fantastiska om man är ledig men hemska när man jobbar. Ska iaf krypa ner i sängen så jag är redo ifall sömnen kommer :)
 
Jag får ibland svullna fötter på kvällarna främst under sommartid. Beror nog mer på vilka skor jag haft under dagen och hur mycket jag gått och stått.
På vintern är de iskalla 24/7 och på sommaren känsliga för värmen så ja knepiga fötter men har inläggsulor och försöker variera skor lite.
Jo värme och rörelse/stillhet och så kan ju påverka, absolut! Knepigt för dig!
 
Har chattat lite med en vän, plockat fram sådant som ska tvättas imorgon (har tid i tvättstugan löjligt tidigt, men blir skönt att ha det avklarat) och känner mig allmänt på humör för att städa. Borde dock sova istället. Får ta lite städning imorgon istället. Om det nu råkar locka då med :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 245
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 864
Senast: SiZo
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 210
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
801
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp