Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Somnade på soffan förut och är himla glad att jag redan varit ut en sväng med våfflan (även om den var kort)... hon sover fortfarande och det verkar inte gå någon nöd på henne, så nu kanske jag kan pula på lite här i huset. Det är pinsamt hur rörigt det är trots att jag städar åt alla andra.
 
Jag har nu ägnat en orimligt och PINSAMT lång tid åt att försöka öppna en burk tabletter (läkemedel). Det finns en väldigt pedagogisk beskrivning på locket med pilar hit och dit som visar hur man ska göra, men jag är tydligen för lågbegåvad för att kunna ta till mig dem.

Liksom vad i helvete? 🤯💣

Jag vågar aldrig skruva igen min flaska Theralen till fullo, just på grund av detta. :D Lergigan brukar vara samma visa.
 
Sista arbetsdagen för den här veckan. Så gött!
Tror jag ska fira med att äntligen bygga ihop mitt sybord. Först ska jag bara hitta ben till det. Behöver reglar som är max 38 mm breda. Får kolla vad Lantmännen har hemma, annars får jag väl hitta ett sågverk och specialbeställa (det låter dyrt :nailbiting: ).
 
Vaknade av att det luktade tandkräm för en timme sen. Det luktar starkare och starkare så jag kan inte sova. Först trodde jag det var en rest från min dröm för jag drömde att jag borstade tänderna på Dracula. Jag och Dracula byggde solceller, byggde jenga torn som var flera meter höga... Och jag borstade hans tänder O_o

Har vimsat runt ett tag nu för att hitta källan till tandkrämsdoften, men jag hittar den inte så jag fattar noll. :confused:
 
Jag fick sendrag i vaden inatt och känner fortfarande av det, mysko O_o Har busat lite med Lillkatten nu på morgonen så är dags göra mig iordning för att gå, sommartider på bussarna :) Får va försiktig vart jag sätter fötterna bara, min och Lillkattens lek fick Lilla herrn intresserad så nu röjer de järnet :rofl:
 
Varit på vaccination mottagningen, 30 sekunder sedan har själva sprutan färdig och tack för att du vaccinerar dig 🤗 Sen måste man ju sitta en kvart tjugo minuter. Jag hade som tur var tagit med mig en bok, alla andra satt med telefonerna 😆 Bara jag som läser fortfarande när jag är och väntar någonstans 😂
 
Märker samma grej nu som förra gången jag var borta från jobbet ett tag, då pga trasig fot, nu pga semester. Det tar inte speciellt många dagar innan jag börjar känna för att göra kreativa saker igen. Sådär som jag ofta höll på förut och "inte haft lust med" sedan. Är väl helt enkelt för trött annars... Känns ju lagom kul. Måste göra något åt det där, för jag mår bra av att hålla på med kreativa saker.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 245
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 866
Senast: SiZo
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 212
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
801
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp