Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade världens värsta halsbränna så jag spydde när jag skulle gå till bussen i morse. Så det var bara att sjukanmäla sig. Jädra IBS!
Tog 2 st starka halsbränne medicin när jag kom hem, slocknade på soffan. Och sov några timmar
Tog en tur ner till stan och Tinget. Fikade och betalade min Helsingborg Resa i september, så nu är det gjort uaf
Sprang runt halva stan för att leta efter jordgubbar. Hittade till sist ett ställe vid Stadsbibblan och köpte 3 lådor
 
Inte eldningsförbud här vad jag vet, men jag får däremot varning för risk för skogs-/gräsbrand i princip dagligen. Jag blev lite störd i morse när vi promenerade i skogen och stötte på en blåbärsplockande tant, som rökte en cigarett. En fimp som inte är riktigt släckt...... :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 348
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 980
Senast: lilstar
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 017
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 740
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp