Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aktiverat djuren 🙂
11D27DF0-145A-499F-97BF-DA3EE7865D09.jpeg
 
Haha, ja men poängen här är väl snarare att jag inte varit medveten om att jag säger "huvveroll" och säkert har sagt det på högre seminarier på universitet etc. :D Brukar annars få höra att jag inte har någon direkt dialekt, så är invaggad i någon falsk trygghet.
Det har säkert jag med.
Men dialekter är dialekter
 
Vi lever båda två. Fast de kunde ha blivit väldigt skojigt om inte matte hade varit på sin vakt.Pga av alla knott han hade runt huvudet skaka han till och bomullen trilla ur. Inte bra på en häst som vilat i tre veckor och dessutom sista gången hans kördes tog en skentur .. I normala fall hade han nog inte brytt sig men nu var han lite på hugget så att säga.Men vi kom hem efter två lugna varv på skogen och han var nöjd när han kom ut i hagen igen där kvällsmaten hägrade ❣️Visa bifogad fil 74310
Ja jösses dessa insekter. Vi hade ett par rejäla svärmar flygmyror varav den ena var i alla fall 20 meter helt knökat så man andades in dem och hela vagnen var full. Hade planerat ett par varv men det var fan inte kul så vi gav oss efter varv#1.
 
Hmmm det blev inte så mycket makeover hos frisören :cautious: men kostade, det gjorde det!:cool:

Vill egentligen ha både blondare och kortare. Men kan ju inte få det hur blont som helst på en gång. Och okej, egentligen blev det ju svinbra, det ser bara så... Naturligt ut :rofl:
Vänjer mig kanske, och klippa av mer går ju alltid.

Nu är jag hemma och sugen på ALLT, fast jag ätit hur mycket som helst idag. Meh.
 
Nyss lyckats få in katterna, de hade gaddat ihop sig och bestämt de skulle spendera natten på balkongen för att hålla koll på grannen. Han har lite folk över och sitter ute och pratar med dem, mycket mysko enligt katterna! Säkert nåt fuffens på gång :cautious: Så när jag fick in en katt så stack den andra ut och så fortsatte det tills jag tog båda samtidigt 😅
Så nu ignorerar jag tjat om att gå ut och ska strax hoppa in i duschen innan jag lägger mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 710
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 379
Senast: Rosett
·
Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
34 048
Senast: Hajfisk
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
865
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp