Vad gör vi? Del CXXXV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
PĂ„ jobbet.

Försöker vĂ€cka hjĂ€rnan sĂ„ jag kan börja med skoluppgiften 😮

DCEC7FF8-2885-4385-B56F-898D61811870.jpeg
 
NÀr man ringer VC Àr ett knappval "Äterbud" och ett annat "rÄdgivning och tidsbokning". Men om man vill omboka dÄ?? Ja, jag vill lÀmna Äterbud till morgondagens besök, MEN jag vill ju ocksÄ boka en ny tid.... :confused: Förmodligen ska jag lÀmna Äterbud, och SEDAN ringa tillbaka och boka en ny tid, eller O_o??
 
Nej, jag tror att jag tar det sÄ oerhört hÄrt iom att min mor alltid glömde allt. Att jag skulle ivÀg pÄ nÄgot, vilken tid vi skulle ivÀg, att jag skulle hÀmtas (hej vÀnta i 3 timmar), att jag fyllde Är osv.

Det Àr sÄ oerhört viktigt för mig att vara precis tvÀrtom henne pÄ alla sÀtt och vis i mitt förÀldraskap och nu blev det verkligen som ett slag i magen.

Mannen skĂ€ms ocksĂ„ lite men han har en annan uppvĂ€xt och kan, som ni andra, se att man fallerar ibland. Jag har istĂ€llet vĂ€rldens Ă„ngest Ă€ven om vi för fullt hĂ„ller pĂ„ att planera in en "filmkvĂ€ll" för sonen och hans bĂ€stisar. Kompisen som ska flytta kunde tydligen nĂ„gra dagar denna veckan 👍 men Ă„ngesten Ă€r brutal. Jag vĂ€rderar mig sjĂ€lv efter hur jag presterar sĂ„ just nu Ă€r jag ju inte vatten vĂ€rd i mina ögon. (vĂ€rderar inte andra sĂ„ och vet att man inte Ă€r sin prestation men..)
Du hĂ„ller vin pĂ„ och hittar en lösning som kanske till och med Ă€r bĂ€ttre Ă€n ursprungs aktiviteten. En bra förĂ€lder gör misstag, men försöker Ă€ven rĂ€tta till dem nĂ€r det gĂ„r. ❀
 
NÀr man ringer VC Àr ett knappval "Äterbud" och ett annat "rÄdgivning och tidsbokning". Men om man vill omboka dÄ?? Ja, jag vill lÀmna Äterbud till morgondagens besök, MEN jag vill ju ocksÄ boka en ny tid.... :confused: Förmodligen ska jag lÀmna Äterbud, och SEDAN ringa tillbaka och boka en ny tid, eller O_o??
HÀr kommer det ett alternativ nÀr du avbokar typ vill du ha en ny tid eller avboka helt
 
Vaknade av att hunden krĂ€ktes, bara skum typ. Han fick ett nötrevben igĂ„r sĂ„ det brukar kunna bli lite stökigt i magen. Han var Ă€ven ut och bajsade i natt. 🙄 men idag ska jag ivĂ€g och möta upp en tjej och prova ett ulltĂ€cke pĂ„ Ville som hon sĂ„lde! :)
 
MÄtt bÀttre ett par veckor nu, men ikvÀll kÀnner jag att det börjar gÄ utför med paranoian igen. SÄ himla less pÄ att jag inte kan styra mina tankar ordentligt och att tankarna blir orimliga.
Men ÀndÄ Àr det sÄ verkligt, kÀnns sÄ sant allting.

FÄr vÀl iofs vara nöjd med att jag fortfarande kan hÄlla distans till tankarna, sÄ lÀnge jag kan det Àr jag inte helt galen iaf.

Nu ska jag försöka sova och hoppas pÄ att hjÀrnan uppför sig imorgon.
Har du lyckats somna och sovit gott? :)
 
HÀr kommer det ett alternativ nÀr du avbokar typ vill du ha en ny tid eller avboka helt
Nej, inget sÄdant hÀr. Jag valde att jag ville lÀmna Äterbud. Sedan skulle jag knappa in personnummer och telefonnummer, samt tala in meddelande med namn och vilken tid jag ville avboka. Jag kommer inte att bli uppringd, sa meddelandet. SÄ jag antar att jag fÄr ringa tillbaka igen idag eller imorgon och göra en ny bokning....
 
Nej, inget sÄdant hÀr. Jag valde att jag ville lÀmna Äterbud. Sedan skulle jag knappa in personnummer och telefonnummer, samt tala in meddelande med namn och vilken tid jag ville avboka. Jag kommer inte att bli uppringd, sa meddelandet. SÄ jag antar att jag fÄr ringa tillbaka igen idag eller imorgon och göra en ny bokning....
Svarar mig sjÀlv. De ringde upp, trots att meddelandet sa att "vi kommer INTE att ringa upp"... O_o Men det var ju bra, sÄ nu har jag en ny tid nÀsta vecka i stÀllet.... :D
 
Sovit gott, Àtit frukost och druckit kaffe. Har Àven lyckats fÄ igÄng och kopplat ihop aktivitetsklockan med mobilen sÄ jag kan ha stegrÀknare utan mobil varenda steg, trevligt :up::D. Dags och bÀdda och ta en morgonpromenad om inte följeslagaren riskerar att följa med för dÄ Äker hon in (honkatten) :p.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Skola & Jobb Den hÀr vintern har fÄtt mig att undra om jag verkligen orkar fortsÀtta köra buss. Jag Àlskar det verkligen, det Àr mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 609
Senast: BernT
·
Kropp & SjÀl Jag tror att jag "gÄtt i vÀggen". I lördags gick ett av akvarierna hÀr hemma sönder och sÄ Àven jag. Det kÀndes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 871
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) pÄ landet. Jag har idag ett vÀrmesystem med en vedpanna i köket som gÄr till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 121
Senast: __sofia__
·
  • LĂ„st
Kropp & SjÀl Jag Àr sÄ fruktansvÀrt trött precis exakt hela tiden. Jag gÄr runt hÀr hemma och suckar, stÄnkar och stönar över att jag Àr sÄ jÀvla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 048
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • DiarrĂ©

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp