Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack! Så sjukt läskigt när det hände. Men var med en sjuksköterska som direkt ville att jag skulle till sjukhuset när det hände så blev omhändertagen bra direkt. 🖤 Nu vill dom inte släppa hem mig i fall att jag får ett till anfall, har aldrig haft det innan så känns ändå bra att dom vill vara säkra.
Vad bra att du åkte in. Fattar att det måste varit jätteläskigt! Men nu är du ju verkligen på rätt ställe. Håller tummarna för att du är pigg och kry snabbt! ❤️
 
Och nu började armen göra ont.... :nailbiting: Den känns svullen också, så det kan kanske bli intressant att sova på den.... O_o:D Får väl se om det blir fler biverkningar. Är VÄLDIGT trött just nu, men osäker på om det är sprutan eller tapetseringen... :D
Jag ska ta min nr 2 på torsdag. Bävar lite eftersom jag fick rejäl huvudvärk av spruta nr 1. Skönt att jag har semester dock så det gör inte så mycket.
 
Jag ska ta min nr 2 på torsdag. Bävar lite eftersom jag fick rejäl huvudvärk av spruta nr 1. Skönt att jag har semester dock så det gör inte så mycket.
Spruta nummer ett påverkade mig väldigt lite. Bara träningsvärk när jag lyfte armen, men jag misstänker att detta kanske blir värre. Jag är också ledig ett par dagar till, men jag har ju saker inbokade både imorgon och på onsdag.... :crazy:
 
Tack! Så sjukt läskigt när det hände. Men var med en sjuksköterska som direkt ville att jag skulle till sjukhuset när det hände så blev omhändertagen bra direkt. 🖤 Nu vill dom inte släppa hem mig i fall att jag får ett till anfall, har aldrig haft det innan så känns ändå bra att dom vill vara säkra.

Åh, hoppas det inte är något allvarligt och att du får komma hem snart :heart
 
Känner mig som världens sämsta mamma 😔
Sonen (6år) var bjuden på disco hos bästa kompisen i lördags. Kompisen som ska flytta till ett annat land nu i augusti.

Jag kom på det idag :banghead: :banghead: :banghead:

Han blev såklart jätteledsen. Och jag som lovat mig själv att inte bli som min mor kan nu bocka av första punkten i hur man inte ska göra som förälder.

Det gör fysiskt ont i mig.

Jag :banghead: är:banghead::banghead: jävla :banghead: dålig :banghead:
 
Det där med hjärntrötthet. Ibland blir ordförrådet lite smalare än det brukar. Jag och maken ang middag:

"kan vi inte äta rester till middag bara?"
"Det räcker inte riktigt."
"Men.. kan man inte bara... Svämma ut det lite, eller vad heter det?"

Alltså. Svämma ut? 🙈😂

Kan tydligen bidra ytterligare redan nu! Skulle informera partner om hackerattack i Lazio i Italien, så jag läste upp nyheten högt och sa "Lazio i Karlstad".....?
:rofl::heart

Dagens bästa från mig idag när mamma bjöd på lunch:
Mamma: vill du ha mer?
Jag: nej tack, jag är mött och näjd…eh jag menar nött och mäjd…alltså nätt och möjd. Äh, jag går och vilar. :rofl:

För övrigt jobbar jag på att tina i ett varmt bad med varm choklad. Kallt idag!

Edit: låter lite som jag badar i varm choklad, men det är vatten. Med lavendelolja.
 
Känner mig som världens sämsta mamma 😔
Sonen (6år) var bjuden på disco hos bästa kompisen i lördags. Kompisen som ska flytta till ett annat land nu i augusti.

Jag kom på det idag :banghead: :banghead: :banghead:

Han blev såklart jätteledsen. Och jag som lovat mig själv att inte bli som min mor kan nu bocka av första punkten i hur man inte ska göra som förälder.

Det gör fysiskt ont i mig.

Jag :banghead: är:banghead::banghead: jävla :banghead: dålig :banghead:

Men du... du har ju stressat som en galning innan semestern. Inte konstigt att din hjärna inte är på topp.

Kanske din man behöver rodda mer av Familjen AB ett tag?

Du är sannerligen ingen dålig mamma men vi har alla våra begränsningar och har begränsad ork :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 853
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 151
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 207
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 244
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp