Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger nu i sängen. Trött men inte sovtrött, troligen för att jag sov på förmiddagen... Ska bli skönt med lugn dag imorgon. Inga direkta måsten förutom att handla mat. Den här kvällen blev visserligen också lugn. Killen jag träffar låg på sängen med hundarna och mig och så pratade vi om allt och inget i ungefär en timme. Tycker det är underbart att kunna göra så och det påminner mig verkligen om hur jag aldrig innan kunnat prata med någon så enkelt som nu. Älskar verkligen vår kommunikation och hur enkelt allt är.
 
Jag gillar evrkligen våra små tarantellträffar - där det ikväll avhandlats användbarheten i nässlor (som vapen och/eller föda), svensk TV-reklam om chips, räknat 250 moriomaskar, diskuterats och imponerats av hästkrafter och shetlandsponnys, sett ormlingar och illrar... och kanske nämnt spindlar då och då. Allt över vin, snacks och i somligas fall en joint eller två.. eller för all del päronjuice.
Ämnet att träffa vänner i vuxen ålder dyker ju upp här på forumet då och då, och det går tydligen. :D
 
20190616_121441.jpg


Lennardo 99-07-09 - 21-08-07 :cry:
 
Hemma från systers bröllop. Herregud vad kul det var, trots konstant ösregn, himmelen öppnade sig. Men allt var bara så fint, syster och man plus bonusson, plus systerdotter var så lyckliga - även om sonen som är 13 tyckte det var pinsamt när pappa började prata om känslor och hur mycket han älskade honom.

Roliga är att de har massor med gemensamma vänner och rört sig i samma cirklar och har nästan träffats under många år, men inte förrän för fyra år sedan så hände det. Nu är jag så trött att det bara gungar och har skavsår, men :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 847
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 128
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 200
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 225
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp