Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska åka till Trulis och stallet. Kommer kännas jätte konstigt att inte ha kontroll på 8 dagar 😅 Men de har de bra ändå. Men jag brukar fixa den mesta markservicen och speciellt nu när Husse byter tak på sitt hus. Han är inte i sitt bästa skick då efter en dag på taket .. Är de fint väder kan de ju gå ute någon natt så bara Trulen stannar i sin hage 🧐 Men jag behöver den här årliga veckan för att strukturera ut upp in för hösten, beställa kurslitteratur och annat. Helt sjukt att vi redan är på termin fyra av sju. Kändes som de var igår vi började 😅
 
IMG_20210808_110349034.jpg

Mohaha nu är de semester matte 🤣😁🙊 - Trulis skitgris.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 604
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 856
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 119
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 043
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp