Vad gör vi? Del XCV

mysbild
20181224_105541.jpg
 
Hade du varit utan kattmat hade det kunnat bli lite livat ;):D Mjölken är till tomten antar jag? :angel::laugh:
Mmmmmmm.
Calvin den skygge tiger och lider. I extrema fall vill han gå ut.
Den Röda Galenpannan blir fjäskig, styker sig mot mina ben. Går ivägen var helst jag rör mig och står framför skåpet och skriker.
Det gör han även när det är mat i skålen. Så jag bär dit honom och han ser förvånat på skålen och börjar äta. Han intelligensnivå är knappt mätbar.... Han är bara stor grov och högljudd.

Mjölken ska jag ha till mitt te!
 
Fick ett akutsamtal från ledsagar-stället. Nån hade sjukanmält sig hela julhelgen. Så nu ska jag hämta personen på julfest i natt, sova där och stanna även morgondagen. Fick en rejält sockrad lön för detta åtagande men sa främst ja för att inte personens jul skulle bli helt förstörd. Sa även ärligt att jag kanske inte skulle vara 100% nykter vinmässigt men det var ok pga krissituationen
 
Fick ett akutsamtal från ledsagar-stället. Nån hade sjukanmält sig hela julhelgen. Så nu ska jag hämta personen på julfest i natt, sova där och stanna även morgondagen. Fick en rejält sockrad lön för detta åtagande men sa främst ja för att inte personens jul skulle bli helt förstörd. Sa även ärligt att jag kanske inte skulle vara 100% nykter vinmässigt men det var ok pga krissituationen

Sådant här är vad julen handlar om :heart :bow:
 

Liknande trådar

Svar
791
· Visningar
41 694
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 959
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 009
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp