Vad gör vi? Del XCV

Då sitter jag här i väntan på att de ska öppna så vi kan lasta.
 

Bifogade filer

  • image.jpg
    image.jpg
    237,4 KB · Visningar: 22
Äter frukost och dricker kaffe. Hästarna fodrade ute i skitvädret. Glad att det ska frysa igen i morgon, sååå trött på lera :arghh: Ska snart väcka barnen och åka till fritids och dagis. Jag tänkte sitta och jobba nån timme på kontoret i stan idag.
 
Shit vad förkyld jag blivit! Inte bra det här.. Så går det när man umgås med snoriga barn en hel vecka. Jag är inte van vid barnbaciller.
Den här veckan är jag till stor del själv hemma. Alla jobbar utom jag. Jag får roa mig i stallet istället. Det går också bra. Ska träffa Trygghetsrådet på fredag, ska bli intressant att se vad de har att erbjuda!

Nu kommer det misstänkta ljud från källaren, får nog gå ner och se vad katten och/eller maken håller på med.
 
Handlat de sista julklapparna. Ska göra lite tryck på dem sen är jag klar med julklappandet. Känns bra.
Nu dricker jag kaffe och njuter av min förkylning :meh:
 
Sitter i Varberg och väntar ut rasten. Körtiden tog slut, tydligen immade rutan igen när jag startade värmaren när bilen är avstängd. 😅
image.jpg
 
Har fått för många bra erbjudanden och tackat ja till allt. Glömde visst att jag inte kan klona mig och att jag inte kan jobba dygnet runt... Så nu måste jag tacka nej och göra några lite putt :o ska bara klura ut var det gör minst skada så gör det kanske inte så mkt.
 
Så gammal alltså det var intressant :).
Tog nyss bild på några av mina, tyvärr är ljuset väldigt gult pga lampan och hann bli mörkt ute. Gillar motiven då man aldrig tröttnar på blommor

Påminner om denna:

Visa bifogad fil 22215
Fast dina vita blommor är tydligare målade med starkare kontraster ser jag nu mär jag kollar mer ingående. @tornblomma
Denna är för övrigt min favorit:
72614257-80AF-4105-9110-DE66A7AE9DE9.jpeg
 
Denna är ganska trevlig men mörkare i färgerna (gillade den INTE när jag var liten men har lärt mig uppskatta den):
5427C446-6749-4D7D-8E6F-3F4E9F4895F5.jpeg






Ok, ska inte posta mer bilder på tavlor har ”för mkt” konst hemma, Dock har jag fått nästan alla :D undrar om dessa kan vara från 30-talet, synd att jag inte vet mer om dem.

Edit: ljuset :wtf:

Edit nr 2: min moster har en tavla, kan vara den jag tänker på det är något med de vita blommorna som känns så bekanta, eller har jag drömt :cautious:
 
Vi verkar ha någon form av familjeepidemi med skador nu.
Sambons son är på väg hit från Sthlm för att han vägrar bli behandlad av någon annan än pappa. Trots att den som utbildat sambon finns tillgänglig på hemmaplanen 10 mil från oss. Och då inte 1 h körning med massa vilt i området.. Sist hade sonen googlat sin vana trogen och självdiagnosticerat sig med någon form av problematik i Q10 som han pekade på i ryggen. :rofl:
Undrar vad det blir idag.:laugh:
 

Liknande trådar

Svar
1 086
· Visningar
58 610
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 450
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 710
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp