Vad gör vi? Del XCV

Väntar på att försäkringskassan och arbetsförmedlingen ska öppna. Det var visst besvärligt att vara inskriven när man inte tekniskt sett är arbetslös (är ju arbetsbefriad), så nu när jag fått ett nytt jobb och ville skriva ut mig igen blev det problem. Måste kontakta försäkringskassan och kolla så det inte blir nåt tjorv med SGI (varför det nu skulle bli det) innan af vill skriva ut mig igen. Besvärligt värre :banghead:
Tänkte gå in på kontoret och prata med dem, det är enklare och förmodligen snabbare än att sitta i telefonkö. FK och AF sitter i samma hus så jag kan få allt gjort på en och samma gång.
 
Sitter och laddar inför flera timmar i skogen sen. Köpte fazerina för att ge bort senare denna månad men öppnade en förpackning och har nu börjat mumsa i mig dessa. Så kopiöst gott!
Men ja ska ta lite yoghurt också snart, med flingor.
 
Glad jag har innejobb idag för usch vad det regnar och blåser från norr :down: Inte direkt motivationshöjande att höra regnet slå mot fönstren men...
 
Fick just en mindre hjärtattack av sonens telefon :eek: Sitter i soffan och telefonen ligger i fönstret bredvid mig, han har visst lagt till en signal för när den är fullladdad för rätt som det är hörs ett högt och ljudligt vargylande rätt i örat. Höll fasiken på skita ner mig! :crazy::rofl:
Förlåt, men :rofl::rofl::rofl:
Jag hade nog gjort på mig, om inte hoppat upp i taket...

På tal om telefonsignaler, jag hade en kompis som hade en signal av grodor. Så varje gång det ringde lät det som en flock av grodor invaderat rummet. Jag kan ju säga att jag är väldigt lättskrämt, så det var några hoppa-upp-i-taket-bli-vettskrämd-gånger innan jag hann vänja mig :crazy:
 
Är alldeles för varmt ute . Sitter inne och njuter av luftkonditioneringen . Skulle behövt sova då jag varit vaken sedan måndag morgon kl 3.30 men skulle tro att jag snart tuppar av och somnar

Ar du i Tailand?

Klockan ar straxt over 7 och det ar nu dags for andra koppen kaffe innan jag startar dagen.
 

Liknande trådar

Svar
774
· Visningar
40 547
Senast: MJLee
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 931
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 941
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp