Vad gör vi? Del XCV

Tack för alla beklaganden och hjärtan.
Gömmer mig för verkligheten hos mamma, hör brukar kisse inte vara så emellanåt tänker jag inte på det som hänt. Sen kommer tankarna igen och så startar tårarna.
Älskade katt! :heart :cry:
 
Vaknade tidigt idag och gick upp och gjorde frukost. Nu har jag ätit frukost i sängen framför Luciafirandet på tv.
 
Hittade ett så jättefint tyg med citroner på. Det var verkligen jättefint! Meeeen, prislappen var 800 kr/meter :eek: Inte en chans att jag köper det. Typiskt, när jag äntligen hittar något jag verkligen fastnar för så kostar det skjortan och byxorna.

Återgår till mitt second hand-handlande, där kan man trots allt göra riktiga fynd ibland.
 
Arbetslusten är inte riktigt på topp så här innan jul känner jag :cautious: Ska bli skönt med några lugna dagar utan väckarklocka som ringer innan kl 6. En vecka kvar att jobba, bara att kämpa på. I morgon är det julmöte och julbord med mina fina kollegor, det är alltid lika roligt när vi ses :)
 
Jag kan knappt jobba idag heller :meh: min behörighet har försvunnit samtidigt som jag ser mejlen fyllas på av bokningar som folk vill göra :cautious: Det kliar i fingrarna att ordna dem men så kan jag inte! :arghh:
 

Liknande trådar

Svar
868
· Visningar
46 596
Senast: Sirap
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 095
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 239
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp