Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del XCV

Jobbat en aslång dag
Fick sååååån rolig julklapp av kommunen.
Biobiljetter.
Nu är jag kaffesugen men ska nog sova istället
 
Men åh vad skönt att höra att det var ett bra besök på Vuxenhab! :banana: Nu ska det väl ändå blir ordning på BS och KP :up:
ja, har bara väntat i 2½ år på tid till Vuxenhab. Psykatrin skrev ju ut mig därifrån och skrev remiss till Vuxenhab, för 2½ år sedan då:devil:
Ja jag hoppas på det. Nu har "min" BS semester i 4 veckor:eek: Och Kpn har jag inte träffat på typ 2 veckor...
 
Nä. Dags för att natta zooet, kvällsfika och dumburken. I morgon är det jobbardag igen. Ska nu jobba 4 dar på raken...:wtf::cautious:
 
Ätit lite mat, wienerschnitzel med grönpepparsås och klyftpotatis. Mycket gott:d
Nu funderar jag på om jag ska göra sambon sällskap framför tv:n eller om jag ska göra något annat. Följer inte den serien han tittar på just nu
 
Tror jag ska checka in..
FB_IMG_1544715804336.jpg
 
Åh, gud! Sambons yngsta dotter hade ont i hals och huvud och ringde och rådfrågade honom. Han tyckte hon skulle åka in till akuten.
De lade in henne direkt och pratar om ev hjärnblödning.
Åh, hoppas, hoppas det inte är det!
Och sambon sitter maktlös i DK. Den här hösten har inte varit nådig.
Usch! Håller alla tummar och tår nu att det ska vara ngt lättfixat..
 
Trött. Lång dag med tre gråtattacker från kollegor. Hardcore möten och organisationsfrustration som eskalerar när det drar ihop sig till deadlines med evighetssamtal kring behörigheter.

Tur att jag har April att luta mig emot med en stor kopp te.

 
Suttit och lipat framför dagens avsnitt av A place to call home.


Oroar mig för nästa vecka. Hoppas innerligt att det inte blir nån form av avtackning. HATAR att stå i centrum.
 
Åh, gud! Sambons yngsta dotter hade ont i hals och huvud och ringde och rådfrågade honom. Han tyckte hon skulle åka in till akuten.
De lade in henne direkt och pratar om ev hjärnblödning.
Åh, hoppas, hoppas det inte är det!
Och sambon sitter maktlös i DK. Den här hösten har inte varit nådig.
Usch! Håller alla tummar och tår nu att det ska vara ngt lättfixat..

Men så hemskt! Hoppas det inte är alltför illa :heart
 

Liknande trådar

Svar
1 273
· Visningar
69 095
Senast: MJLee
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 835
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 160
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp