Vad gör vi? Del XCV

Annars kan du ta min helsvenska tonårskompis favorit :D

Hon brukade hojta MAKKARA. Eller PORKKANA
Vilket betyder korv respektive morot. Men det låter elakt.
Låter elakt :crazy::rofl:
Sjunger ibland fortfarande på en totalt ologisk barnlåt som är som: makaroner meter lång, meter lång makaroner. En, två, tre. Förbluffande (eller kanske snarare osannolikt) vacker skönhet. Skönhet osannolikt vacker.

Osv osv. Men det LÅTER bra (när ingen hör) 🤪

Korvssången är också en ”hit” :p
 
Det var det bla det som mannen som var här gjorde. Den sitter det sändare i olika rum som ska påverka golvvärmen. Men det verkar funka lite halvlattjo. Han skulle komma igen snart när han pluggat på. :laugh:
Jag har lite samma problem. Vi har bergvärme och sensorn k huset sitter uppe på ovanvåningen så vanligtvis är det as kallt uppe för annars är det en bastu nere eftersom alla element sitter nere :meh:
 
Hemma från sjukhuset, har ätit lite och ska snart hämta sonen. Borde städa lite men är så trött, funderar på om jag ska ta en kort powernap istället.
 
Usch har ont i magen över räkningarna denna månaden. Pengarna kommer med allra största säkerhet inte att räcka och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Sälja mig själv? :meh:O_o
 
Jag rakade titta pa kalendern i gar och fick lite panik. :nailbiting: Det ar inte langt kvar till jul nu. Det blir till att sticka klart julklapps mossan till sonen i dag och lagga in rodbettor (det finns inlagda rodbettor har, men jag gillar inte inlaggningen sa jag maste gora om den:cautious:) och se vad annat jag kan handla/forbereda da dagen ar tom an sa lange.
I gar stickade jag klart baskern till en sonhustru sa nu aterstar bara sonen's present och den hoppas jag fa klar i dag.
 
Då var vi på väg till huset för sista gången! Släpet är gigantiskt, 11 kubik var större än jag räknat med, och vi har hyrt två. Borde få med allt på en vända.
Blandade känslor.. Glad att ha fått jobb och fin ny lägenhet, ledsen att bli av med växthus och trädgård.

Måste nog köpa en hatt att trösta mig med.
 

Liknande trådar

Svar
851
· Visningar
45 951
Senast: Enya
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 088
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 222
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp