Vad gör vi? Del XCV

Städade stora karets innerfilter, har 2 små och ett stort där i + ett ytterfilter. Det går framåt, hittade bara EN kuhli i pumparna:cautious::banana:
Rensade bort lite andmat där med, blev nog en halvliter som åkte ner i toan sedan. Andmat är verkligen ett gissel för akvarister...:devil:
Nu bakar jag kolakakor, denna gång till familjen:d
 
Jävlar vilken dag!
Dök upp på jobbet på bästa humör runt 13 och bara "HEEEEEJ PÅ ER UNGDOMAR!!!". Fann ena undomen i fosterställning bakom kassan och den andra såg en aning blek ut. Hade tydligen varit en festlig afton igår för dessa unga förmågar. Den ena bara "jag drack sånna där... vahettere fireballs". Jag bara okej det förklarar saken :rofl:

På vägen hem hämtade jag ett paket. Hade med en egen påse som var aningen för liten men började trä på påsen på lådan... då kom den. Den sk "roliga grabb-kommentaren". Killen bara "ojoj det där har du gjort förr ser jag... höhöhöhööh". Jag övervägde att slå till idioten på käften men istället log jag stort och bara "tack! Det var ett tag sen sist, nu efter att jag fått HIV kör jag oskyddat, för att hålla nere beståndet lite.". Avslutade med en flörtig BLINK med ena ögat innan jag tågade ut.

Joråsåattte eeeeehhmmm :rofl:
 
Jävlar vilken dag!
Dök upp på jobbet på bästa humör runt 13 och bara "HEEEEEJ PÅ ER UNGDOMAR!!!". Fann ena undomen i fosterställning bakom kassan och den andra såg en aning blek ut. Hade tydligen varit en festlig afton igår för dessa unga förmågar. Den ena bara "jag drack sånna där... vahettere fireballs". Jag bara okej det förklarar saken :rofl:

På vägen hem hämtade jag ett paket. Hade med en egen påse som var aningen för liten men började trä på påsen på lådan... då kom den. Den sk "roliga grabb-kommentaren". Killen bara "ojoj det där har du gjort förr ser jag... höhöhöhööh". Jag övervägde att slå till idioten på käften men istället log jag stort och bara "tack! Det var ett tag sen sist, nu efter att jag fått HIV kör jag oskyddat, för att hålla nere beståndet lite.". Avslutade med en flörtig BLINK med ena ögat innan jag tågade ut.

Joråsåattte eeeeehhmmm :rofl:
:rofl: :rofl: :rofl:

Ska snart få 7 åringen i säng och sedan ska jag nog ta en dusch tror jag
 
Myser i soffan och sörjer att all choklad är slut :mad:... Kollar också lite information om mydog, helt galet pepp! Hunden är ju så himla bra så det är väl egentligen bara jag som kan klanta till det med för lite träning/klumpighet/ångest :cautious: Intalar mig själv att det inte kommer hända, vi SKA ta vårat första cert :cool::p

Ska också gå och inhandla chips och dipp på sambons begäran om en stund, så jag klagar inte precis. Än :p. Det tar slut fort.
 
Kalas över och mina fötter värker. Men jag kramade ut det sista lilla ur mig och städade köket helt rent och orkade tom hämta in julgranen. Behövde sambons hjälp och han är på annan ort pga jobb hela veckan så det fick gå.
Får pynta den nån dag i veckan.

image.jpg
 

Liknande trådar

Svar
834
· Visningar
44 458
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 031
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 135
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp