Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del XCV

Försöker möta undan känslan av att världen är på väg åt helvete och försöka vara lite närvarande här och nu. Ledig på fredag, så det är nedräkning.
 
Jaaa så kul det är att börja lipa för en skitsak på jobbet... :crazy::meh:
Vaddå jag är slutkörd? Skippar fikat och tar och samlar mig lite tänkte jag, men det går så där ärligt talat.
Jävligt glad för eget rum just nu. Känner mig mest jävligt patetisk
 
Vaknade precis och ligger och drar mig på loftet. Överröst av snörapporter och snöbilder på sociala media. Blir intressant att dra upp persiennerna.

Oj @Angua är det ngt speciellt som hänt?
 
Städar idag. Inte för att det behövs, utan mest för att hjärnan går lite på högvarv och jag behöver ha nått att sysselsätta mig med :meh:

Billig egenterapi, med bonusen att allt blir lite extra rent och fräscht och det är ju sällan fel.
 
Vaknade precis och ligger och drar mig på loftet. Överröst av snörapporter och snöbilder på sociala media. Blir intressant att dra upp persiennerna.

Oj @Angua är det ngt speciellt som hänt?
Nä, bara slutkörd och känslig så skitsaker jag inte skulle blinka över normalt blev visst jättegrej. En av mina kollegor är jävligt slut med men reagerar med att bli gåpåig och gapig, inte bästa kombon sas.
Jag behöver verkligen julledigt!
 
Klar med dagens undervisningspass. Ett pass kvar imorgon innan det är möten och avslutningar resten av veckan. Sen är det slut. Finito. Över.

Ska fila på mitt personliga brev och mitt CV. Blä jag hatar det.
Det är helt vidrigt att försöka marknadsföra sig själv.
 
Ska till husdoktorn idag och jag tycker det är så jobbigt. Jobbigt att inte bli tagen på allvar, att inte bli trodd. Men jag måste få ordning på min hälsa.
 
Klassisk måndag :rofl:

80E5D58D-FB5A-41B9-B689-F5F9911FD8DE.jpeg
 
Mycket av och på broddar idag. Blev iaf två pass till skogen, jäklar vad benlyft min vita fåtal fort det blir lite snö :rofl:
Även en vända med motorsågen :up: det var länge sen nu så känner mig nöjd att komma igång igen med det röjet.
Just nu äter jag och laddar krafter inför alla kvällsbestyr.
 

Liknande trådar

Svar
1 208
· Visningar
65 707
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 749
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 088
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp