Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är ni HELT galna....:eek::nailbiting:

Absolut INGET för mörkrädda mig....:o

Jag älskar också det! När jag bodde i Sthlm älskade jag mina löprundor i mörkret då de flesta sov. Kutade ofta över en skogskulle med vikingagravar och någon gammal kvarn. Perfekt med lite backe där i plattlandet med höghus.

Här ute är det helt öde och känns som noll risk att man skulle råka ut för någon dåre/kriminell/etc. Kom just in från prommis med vovvi där jag gått och kikat på stjärnor etc. Mys!
 
Här ute är det helt öde och känns som noll risk att man skulle råka ut för någon dåre/kriminell/etc. Kom just in från prommis med vovvi där jag gått och kikat på stjärnor etc. Mys!
Så bor vi också, och egentligen känner jag mig supertrygg här :) . Men tramsigt mörkrädd - det är jag ändå..... :p
 
Så bor vi också, och egentligen känner jag mig supertrygg här :) . Men tramsigt mörkrädd - det är jag ändå..... :p

Du är nog inte ensam. Min bästa vän bor i Sthlm och kan absolut vara ute ensam där på nätterna. Här föreslog jag att hon skulle sova i gästhuset någon gång. Alltså ca 30 m bort. Skräcken lyste ur ögonen på henne. :laugh:
Blir nog så att hon sover i vårt hus och ev någon annan får flytta ut dit om det blir ont om plats.:D
 
Jag har just kort husbussen till sitt "vinter hem" for en manad eller tva och har tankt avsluta den halvan av stickningen jag gjort klart. :banghead: Jag forstar inte vad de vill att jag ska gora :banghead: :rage: :arghh: Det har ar, minst sagt, frustrerande. :meh:
Nagon som ar duktig pa att lasa stickbeskrivningar pa Engelska? Jag behover hjalp. Jag vet inte hur man ska maska av som de tankt sig. :cautious:
 
Asså vad i helv... beställde en piedestal med en tillhörande glaskupa. Fick en glaskupa. Bara. Ifrågasatte budbee direkt når jag såg den 30 cm höga kartongen :cautious: men de säger sig vara helt oskyldiga. Så mkt meck! Nu måste jag ringa webbshoppen imorn och kolla. Plus att det inte ens medföljde ngn retursedel eller ens följesedel i kartongen/leveransen :confused:
Budbee påstår att vissa företag skickar en leverans i två delar men det låter väl ändå orimligt? Inte minst för miljön och jobbet att de ska köra runt på två separata kartonger??

:banghead::banghead::banghead:

Detta vad var jag beställde. Det var alltså EN artikel. Fick glaskupan.

EBB2A87E-44DE-4C77-9AFD-0D72E6C00183.jpeg
 
Asså vad i helv... beställde en piedestal med en tillhörande glaskupa. Fick en glaskupa. Bara. Ifrågasatte budbee direkt når jag såg den 30 cm höga kartongen :cautious: men de säger sig vara helt oskyldiga. Så mkt meck! Nu måste jag ringa webbshoppen imorn och kolla. Plus att det inte ens medföljde ngn retursedel eller ens följesedel i kartongen/leveransen :confused:
Budbee påstår att vissa företag skickar en leverans i två delar men det låter väl ändå orimligt? Inte minst för miljön och jobbet att de ska köra runt på två separata kartonger??

:banghead::banghead::banghead:

Detta vad var jag beställde. Det var alltså EN artikel. Fick glaskupan.

Visa bifogad fil 23733

Du, möbler och hemleveranser känns totalt jinxat. Snygg pedistal annars.
 
Du, möbler och hemleveranser känns totalt jinxat. Snygg pedistal annars.

ELLER HUR?! :rofl:
Aldrig mer... :banghead: Det sjuka är att jag ska använda piedestalen utan kupan så DEN är helt ovärd. Den hade gärna fått utebli. Men nejdå :meh: Nu har hag en helt värdelös glaskupa... :meh:
 
Asså vad i helv... beställde en piedestal med en tillhörande glaskupa. Fick en glaskupa. Bara. Ifrågasatte budbee direkt når jag såg den 30 cm höga kartongen :cautious: men de säger sig vara helt oskyldiga. Så mkt meck! Nu måste jag ringa webbshoppen imorn och kolla. Plus att det inte ens medföljde ngn retursedel eller ens följesedel i kartongen/leveransen :confused:
Budbee påstår att vissa företag skickar en leverans i två delar men det låter väl ändå orimligt? Inte minst för miljön och jobbet att de ska köra runt på två separata kartonger??

:banghead::banghead::banghead:

Detta vad var jag beställde. Det var alltså EN artikel. Fick glaskupan.

Visa bifogad fil 23733
Kolla med dem där du beställde varan ifrån om vad som gäller om de kommer separat.
Kan bero på nått varulagerstrul eller nått annat att de därför skickar var för sig.
Snygg piedestal!
 
Kolla med dem där du beställde varan ifrån om vad som gäller om de kommer separat.
Kan bero på nått varulagerstrul eller nått annat att de därför skickar var för sig.
Snygg piedestal!

Ska ringa dom imorgon. Naturligtvis har de inte heller skickat ut ngn beställningsbekräftelse så jag har inget ordernr. Tur att jag betalade med Klarna för på fakturan står ju tydligt produkten och vad jag betalat
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 651
· Visningar
88 551
Senast: sthu
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
2 548
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 694
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 949
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp