Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
När fastighetsskötaren kommer för att kolla ventilationen och man spelar ”Gangsta’s paradise” på högsta volym och hans blick fastnar på porslinshunden :cautious:

8A82B523-FC10-4212-B295-AFF1714612BC.jpeg
 
Vettefan vad jag råkade ta på mig. Tog först på en kort konstig orangemönstrad klänning i sammet. Fick panik över att den var för kort så tog på en lång plisserad kjol under. Insåg att jag såg ut som en kulturtant korsat med en häxa. Tillsatte då stora smycken, ett brett skärp, en leopardpäls och en svartvit zebramönstrad väska i paljetter. Hann inte byta om, är på väg till jobbet :laugh:
 
Vettefan vad jag råkade ta på mig. Tog först på en kort konstig orangemönstrad klänning i sammet. Fick panik över att den var för kort så tog på en lång plisserad kjol under. Insåg att jag såg ut som en kulturtant korsat med en häxa. Tillsatte då stora smycken, ett brett skärp, en leopardpäls och en svartvit zebramönstrad väska i paljetter. Hann inte byta om, är på väg till jobbet :laugh:

Bild eller så har det inte hänt :angel: :D

Själv sportar jag för tillfället hjälmhår i fläta :cautious: :cautious:
 
Var iväg till vc och gick sedan till mamma och fikade, glömde totalt bort att det skulle komma en och lämna paket idag. Typiskt.
Men fanns inget paket vid dörren när jag kom hem och ingen lapp i brevlådan eller så heller, så har ingen aning om ifall de har varit här.
 
Jag har fått en omgång av naprapat igen och nu sitter jag på bilverkstan. Bilen gnäller om att bromsbeläggen är slitna och jag vet inte om det är fram eller bak, så de får kolla det, innan de beställer delar.
 
Jaha då sitter jag här igen och väntar på att tiden ska gå. Hoppas de hör av sig från nåt av alla jobb jag sökt! Det här är ju löjligt långsamt..
 
Jaha. Mitt liv verkar gå ut på att ha tråkigt. Jag har ingenting att göra! Så går det när man bor i flyttkartonger..
Tänkte gå en promenad men det är isgata ute. Halkigt värre. Dessutom har jag ont i höften efter allt trappspringande idag.

Jag är gnällig!! :arghh:
 
Jaha. Mitt liv verkar gå ut på att ha tråkigt. Jag har ingenting att göra! Så går det när man bor i flyttkartonger..
Tänkte gå en promenad men det är isgata ute. Halkigt värre. Dessutom har jag ont i höften efter allt trappspringande idag.

Jag är gnällig!! :arghh:

Kan du inte packa upp då? ;) Jag hade aldrig pallat bo bland kartonger. Tänk vad skönt att få upp allt och in på sin plats! :)
 
Nu har jag haft kontakt med företaget som ska skicka piedestalen. Såg nu att paketet var registrerat men blev lite paranoid eftersom det enligt fraktfirman vägde på grammet exakt samma som det som kom igår! Tänk om jag får EN TILL glaskupa?? Haha fyfan isåfall :rofl: Ska vakta dörren noga så att jag i såfall kan skicka den jäveln i retur direkt. Orkar inte med att ha två värdelösa glaskupor :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 004
· Visningar
55 161
Senast: zarmino
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 559
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 559
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp