Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på voltige och fascineras över hur smidigt de hoppar upp på hästarna, de ser ändå ut att vara ganska stora. Voltigehästar ska väl gärna vara ganska höga har jag för mig?
 
Bergis har de skickat tva paket ... och bestallningsbekraftelsen ligger med pedistalen. Hoppas du far den i morgon.:)

Hoppas verkligen på det! Men så skumt om de låter en bil köra ut en artikel i två leveranser? Verkar ju hel-meckigt och som upplagt för fel. Plus då kasst för miljön!
 
Var med om något obehagligt nyss. Brukar alltid ha doftljus tända, oftast i värmeljusformat men ibland större i medföljande ljushållare. Nu har jag dock frångått det några gånger och kört på ett i blockljusformat. Var inne på kanske tredje av samma, men nu vetefan vad som hände? Det hade mer än hälften av massan kvar, stod på ett underlägg osv. Men när jag slängde ett öga mot fönsterbrädan det stod på så var det en låga som var dubbelt så hög som ljuset och det rann stearin i en liten pöl ner på golvet... hade lätt börjat brinna i gardiner och dylikt om det gått några minuter till :nailbiting: Aldrig mer blockljus!!!
 
Är definitivt på väg att bli, eller rättare sagt ÄR redan sjuk. Nu feberfryser jag och är totalt yr. Tempen ökade med 0.5 på en rätt kort stund trots ipren intaget strax före den första mätningen. Iprenen hjälpte inte så mycket mot huvudvärken heller. Men jag har åtminstone inte så hemsk snuva eller hosta riktigt än.
Har sovit mycket under kvällen dessutom så vette 17 om jag kommer kunna somna om nu... kurar mig under täcket, brrr, och jag är vanligen inte kall av mig :crazy:
 
Hoppas verkligen på det! Men så skumt om de låter en bil köra ut en artikel i två leveranser? Verkar ju hel-meckigt och som upplagt för fel. Plus då kasst för miljön!
Jag jobbar som skoladministratör och tar emot MÅNGA leveranser. Vi får ofta varor i flera olika kollin. Det händer ibland att något kolli inte har kommit med, och som sedan kommer en dag eller två senare i stället. Det är förhoppningsvis det som har hänt dig också :up: !
 
Har precis (istället för att jobba...) klickat hem en klänning inför ett bröllop i mars, trots att jag redan gjort slut på decemberlönen :meh:
Kommer då att vara gravid i 8e månaden, har egentligen inte fått någon inbjudan än så har ingen aning om vilken klädkod som förväntas och klänningen är i en färg jag aldrig brukar ha. :cautious:

Men det var en jättebra rea och en fin klänning! :angel::banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 359
· Visningar
73 560
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 672
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 409
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp